czwartek, 10 maja 2012

Zayn:P

T:Co ty myślisz, że jak jesteś Zayn Malik to możesz obmacywać każdą dziewczynę na imprezie?
Z:Ooo widzę że mam tu fankę.
T:Nie, wręcz przeciwnie-krzyknęłaś w jego strone
Z:Nie wykręcaj się!To niby skąd wiesz jak się nazywam?-pytał cwaniacko
T:Bo wszędzie was pełno w internecie, w telewizji to wkurzające.Wrrr..-mówiłaś mu w twarz
T:Chodź Nina idziemy!-powiedziałaś do przyjaciółki
Czekałyście pod klubem na taxówkę.Byłaś wkurzona zachowaniem Zayn'a.Przyjechała taxówka.Wsiadłyście.Do auta wpakował się wam jeszcze chłopak.Było ciemno wiec nie wiedziałaś kto to, a poza tym był w kapturze.Siedłaś na środku.
T:Do centrum miasta, proszę-powiedziałaś do kierowcy
Chłopak ściągnął kaptur.
T:Zayn co ty tutaj robisz!?Wysiadaj już!-krzyknęłaś
Z:Jedź, jedź-krzyknął do kierowcy
T:Nie nawidze cię!
Z:Jesteś taka pociągająca.
T:Zamknij się!-obróciłaś się do niego tyłem
Chłopak co chwile cię szturchał, kuł cię w brzuch, śmiał się.
T:Przestań!-uderzyłaś go w ramie-No w końcu dojechaliśmy.Dziękuje bardzo, proszę-dałaś mężczyźnie pieniądze
Z:Nie pożegnasz się ze mną?-nic się nie odezwałaś, tylko wychodziłaś z auta-Do zobaczenia piękna.
T:Kurde..jak on mnie wkurzył-mówiłaś do przyjaciółki
T.P:Ale jest śliczny!-ruszyła brwiami
T:No..może troszkę-uśmiechnęłaś się
Wróciłaś do domu.Jak zwykle przed snem weszłaś na internet.I znowu.Co strona to One Direction.Zdenerwowana wyłączyłaś komputer i poszłaś spać.
Nazajutrz ubudziłaś się w dobrym humorze.Do południa uśmiech nie znikał ci z twarzy.
T.M:[T.I]pójdziesz na zakupy?-zapytała cię mama
T:Pewnie-z uśmiechem odpowiedziałaś
Wyszłaś z domu promienna.Szłaś wolnym krokiem podśpiewując swoje ulubione piosenki.Robiłaś zakupy.Wystraszył cię głos z tyłu mówiący do ciebie.
Ch:Miałem nadzieję, że Cię tu spotkam.
Odwróciłaś się i zobaczyłaś Zayn'a, twój uśmiech momentalnie znikł.
T:A ja miałam nadzieję, że już nigdy cię nie zobacze!
Robiłaś dalej zakupy nie zwarzając na chłopaka.
Z:Oj, nie złość się na mnie.Chociaż jak się denerwujesz to tak słodko wyglądasz.
Popatrzyłaś na niego swoim strasznym wzrokiem.Poszłaś do kasy.
K:To będzie razem 50 zł.
Z:Ja zapłace-Powiedział wyciągając portfel
T:Nie ma mowy!
Z:Nie daj się prosić.
Twoje odmowy poszły na marne.Wychodząc ze sklepu, podziękowałaś Zayn'owi za zapłacenie i odeszłaś.Byłaś pewna, że chłopak dał sobie spokój.
Z:Daj pomogę Ci, to jest ciężkie-wziął ci zakupy
T:Nie musisz mi pomagać, dam sobie radę.
Z:Ale ja chce.Pozwól mi-słodko się uśmiechnął
Wzięłaś głeboki wdech i powiedziałaś "ok".W drodze do domu Zayn cię przepraszał za swoje zachowanie.Ty jednak odpowiadałaś:"Acha", "No tak", "Nie", "Tak".
Pod domem:
T:Dziękuje, że mi pomogłeś i zapłaciłęś.Ale nie trze..-przerwał ci
Z:Nie ma za co!A co byś powiedziała gdybym zaprosił cię jutro do kina?
Uśmiechnęłaś się i zaśmiałaś.
T:Powiedziałabym-mówiłaś normalnym głosem-NIE!-krzyknęłaś
Weszłaś do domu cała rozczęsiona.Wieczorem jak zawsze serfowałaś po internecie.Na twoim profilu na tweeter'ze pojawił się nowy post.Zobaczyłaś.Był on od Zayn'a.Brzmiał on:"[T.I]wiem, że mnie nienawidzisz, ale proszę oglądaj nasz wywiad.Ten ostatni raz.Proszę!x"
Nie wiedziałąś o co mu chodzi.Ze złością i zdziwieniem włączyłaś wywiad.Minęło 10 minut.
T:I po co on mi kazał to oglądać?Gadają tylko o sobie, a mnie to wogóle nie obchodzi!-ze złością wzięłaś pilot do ręki i chciałaś już wyłączyć, gdy Zayn zaczął mówić.
Z:Tą piosenkę napisałem dla [T.I].To ona była inspiracją dla mnie.[T.I]mam  nadzieję, że to oglądasz.Chce Ci tylko powiedzieć, że od kiedy cię poznałem nie mogę o tobie zapomnieć.Codzinnie o tobie myśle, już nie wiem co mam zrobić, żebyś mnie polubiła.Proszę odezwij się, chciałbym znów Cię spotkać i porozmawiać.
Po tej przemowie zaśpiewali.Piosenka naprawdę Ci się spodobała.Po wywiadzie napisałaś Zayn'owi prywatną wiadomość"To było słodkie co powiedziałeś.Piosenka jest świetna.Jeśli twoja propozycja jest nadal aktualna to spotkajmy się jutro o 18 w parku.Pa xo."
Po miesiącu spotykania sie codzinnie, Zayn wyznał ci miłość, a teraz jesteś oficjalnie dziewczyną Zayn'a Malik'a.

4 komentarze:

  1. Fajne ; )
    Zapraszam do mnie:
    http://imaginy-one-direction-fans.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow świetny genialny ;) i love u P. <3 K.K. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no, ten był genialny :*

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest ge-Niall-ne!
    A fotka Zayn'a którą dodałaś, to moja tapeta na telefonie, laptopie i tablecie :D
    Zapraszam do siebie:
    you-love-me-but-i-hate-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń