wtorek, 22 maja 2012

Niall:P

Twój wczorajszy dzień był beznadziejny.Zgubiłaś swoją ulubioną bransoletkę i twoja bluzka jest do wyrzucenia.Ale nie, jednak nie był taki zły.Spędziłaś  trochę czasu z przystojnym chłopakiem.Po tym jak oblał cię shake'iem, zaprosił cię na cheeseburgera.Niestety wiesz o nim tylko jedno.Ma na imię Niall.I tyle.Nawet nie wymieniliście się numerami.
Cały dzień myślałaś o NIM.Jest naprawdę wyjątkowy, ale cóż nigdy go już nie spotkasz.
O:No przełączaj dalej!-krzyknęła do ciebie siostra
T:Ola!Weź się uspok..-przerwała ci
O:Czekaj.Zostaw to! To wywiad z One Direction.
T:O to ten twój ulubiony zespół? Dalej masz fioła na ich punkcie?
O:Zamknij się!
Oglądałyście.Zaraz miał zacząć się wywiad.Wychodzi 5 chłopaków.
T:Ej!To ten chłopak co wczoraj go widziałam!
O:Haha..Ta jasne..-odpowiedziała arogancko Ola
Byłaś pewna.To on!Nie mogłaś uwierzyć, że go widzisz.Ten cudowny chłopak, jest sławny?Jak mogłaś go nie poznać.Dalszą część show oglądałaś z ciekawością.Wpatrywałaś się w niego jak w obrazek.Reporter zadawał im pytania.
R:No!Niall!A jak tam twoje sprawy miłosne?-zapytał śmiejąc się
N:A wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
R:No raczej tak. A ty?-zdziwił się reporter
N:Od wczoraj tak-uśmiechnął się zadziornie
R:Czy szykuje się jakiś romans?
N:Raczej nie.Spotkałem ją wczoraj.Tak dobrze się nam rozmawiało, że zapomniałem poprosić jej o numer.
Ch:Jaki głupek!-krzyknęli chłopcy z zespołu
N:Chyba już się nie spotkamy, niestety-powiedział smutno
R:A może ogląda nasz wywiad? Powiedz jej coś.
N:Wątpie, żeby to usłyszała, bo raczej nie jest fanką.
R:Ale może akurat jakaś przyjaciółka ogląda to i jej przekaże.
N:Ok.To świetny pomysł-popatrzył w kamerę, po czym dodał-[T.I] wczoraj świetnie się z tobą bawiłem.Chciałbym spotkać się z tobą jeszcze raz.Jeśli ty też tego chcesz bądź dziś o 18 pod Big Ben'em-mówiąc to słodko się uśmiechnął
Nie mogłaś uwierzyć, że mówił do ciebie.Byłaś tak zachwycona, a zarazem zdziwiona, że nie słuchałaś swojej siostry.
O:On mówił do ciebie![T.I] serio mówiłaś?Naprawdę go spotkałaś!-krzyczała do ciebie-Zabierz mnie na waszą randkę!
T:Nie!-krzyknęłaś stanowczo
Całe popołudnie myślałaś w co się ubierzesz.Siostra cały czas zamęczała cię prośbami "Weź mnie", "Proszę".Zbliżała się TA godzina.Ubrałaś się, zdecydowałaś się na luźny i wygodny strój, rozpuściłaś włosy, lekko umalowałaś. Pośpiesznie udałaś się w umówione miejsce.Ujrzałaś go!Już na ciebie czekał.Serce ci waliło. Strasznie się denerwowałaś.Nie wiedziałaś jak się zachować.Szłaś  na żywioł. Zbliżałaś się do niego.Gdy tylko cię zobaczył uśmiechnął się i zmierzał w twoim kierunku.Serce biło tak mocno, że myślałaś, że zaraz wyskoczy.Parę kroków i staliście przed sobą.
N:Cieszę się, że jesteś!
Na powitanie uścisnęłaś go.
N:Mam coś dla ciebie-powiedział wyjmując coś z kieszeni
T:Niall! Jej! Taką samą wczoraj zgubiłam.Dziękuje!Ale nie trzeba było!
N:Podoba Ci się?-kiwnęłaś głową na tak- To co może kino?
Z uśmiechem na twarzy ruszyliście w stronę kina.Całą drogę rozmawialiście.W kinie też raczej skupialiście się na sobie, a nie na filmie.To była naprawdę romantyczna randka.Niall jak na gentelmena przystało, odprowadził cię do domu.Po domem jeszcze długo rozmawialiście.
T:Dziękuję.Za bransoletkę i za miło spędzony wieczór-przytuliłaś go
N:To ja dziękuje za to, że przyszłaś-popatrzył ci głęboko w oczy
Wasze twarze  się zbliżały.Były  juz coraz bliżej.Aż w końcu..jego usta dotknęły twoich. Czułaś się cudownie.Zapomniałaś o całym świecie.Marzyłaś tylko o nim.Pocałunek był bardzo namiętny.Nie chcąc musiałaś przerwać.
N:To co?Spotkamy się jutro?
T:Z miłą chęcią-przytuliłaś go ponownie
Na następną randkę musiałaś wziąć młodszą siostrę, ale nie przeszkadzało ci to i tak było wspaniale, bo byłaś z NIM.

4 komentarze:

  1. Ja bym nie brała siostry <3
    Bo jeszcze by mi go zabrała <333
    Zapraszam do siebie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z One - Direction - Infection - Forever ja bym siostry nie brała i zapraszam na jej bloga bo genialnie pisze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też cudowny jak każdy. ;* co ty robisz że piszesz tak cudowne imaginy.?! ; * jak coś zapraszam do mnie. jestem na fotoblogu nazywam się larr22 tam są imaginy o 1D. <3 miłego czytania. ; * ; )

    OdpowiedzUsuń