wtorek, 27 sierpnia 2013

Niall

Imagine dla: Lolls oonedi

-Irlandczyk! Łap!-usłyszałem głos jednak nawet nie zdążyłem się odwrócić kiedy coś twardego uderzyło w moją głowę
-Ała-syknąłem z bólu łapiąc się na bolącą część ciała
Lecz kiedy głos ponownie odbił się echem w głowie ból nagle zniknął uświadamiając sobie, że tylko jedna osoba mówi do mnie Irlandczyk. Nie to nie możliwe..otworzyłem szerzej oczy powoli obracając się na pięcie a serce az zabiło szybciej na myśl o niej. To chyba jakiś sen.
-[T.I]!-krzyknąłem widząc jej rozbawioną minę i te brązowe śliczne oczy-Nie wierzę-przetarłem oczy kiedy śliczny jej uśmiech zaczął się przybliżać
-Horan!-anielski głos rozniósł się po pomieszczeniu kiedy wpadając mi w ramiona oplotła swoje nogi wokół bioder
Serce się uskrzydliło czując błogi stan obracając nasze ciała wokół własnej osi, a śmiech przybierał na sile kiedy przyjemne ciepło jej ciała zaczęło przepływać na mnie. Czuć jej zapach, dotyk, obecność to najpiękniejsze chwile jakie mogę doświadczyć. Zdecydowanie mam najlepsza przyjaciółke na świecie.
-Co ty tu robisz?-złapałem oddech nie potrafiąc puścić jej z uścisków
-To nie mogę już odwiedzić mojego najlepszego przyjaciela w trasie?-jej rozbawienie od razu mnie zarażało
-Ale się cieszę-wzmocniłem uścisk po raz kolejny odczuwając przyjemną falę pobudzająca ciało
-Ja tym bardziej-jej pełen podekscytowania głos jeszcze bardziej podwyższył moje szczęście

*

-Musze iść na próbę dźwiękową-przerwałem nasze śmiechy nie przyjemnym zdaniem
-Idę z Tobą!-od razu z wielkim podescytowaniem poderwała się [T.I] a błysk w jej oku jest najpiękniejszym widokiem jaki mogę podziwiać
-No ok-w sumie czemu nie..przy najmniej nie stracę czasu spędzania go z najfajniejsza dziewczyna jaką kiedykolwiek poznałem
Nie zdążyłem nawet się wyprostować kiedy lekkie ciało dziewczyny znalazło się na moich plecach mocno ściskając ręce wokół mojej szyi.
-Nie za wygodnie Ci?-zadrwiłem z rozbawieniem
-W sumie mógłbyś chwycić mnie za nogi bo za chwile spadnę-zaśmiała się głośno, a ja zrobiłem co powiedziała-Znacznie lepiej-wyszeptała zadowolona idealnie wgrywając się do mojego ciała
-Typowa [T.I]-powiedziałem sam do siebie ciesząc się, że jest obok mnie
-Co powiedziałeś?-niezła aktorka..jej głos był pełny urażenia
-Że cieszę się, że przyjechałaś-odezwałem się szybko czując po chwili jak jej kostki reki pocierają moje włosy-Zostaw!-grymasiłem przeładowany pozytywna energią
-W końcu jesteś Niall-lekko obrażony, ale dość przyjazny głos managera doszedł do naszych uszu
-To ja usiądę tam-lekko speszona albo nawet i może przestraszona zeszła z pleców kierując się w stronę miejsca dla widowni
Kiedy ja zdarzyłem wziąć mikrofon i ustawić się na miejscu [T.I] już uśmiechnięta siedziała na jednym z miejsc. Nasze spojrzenia się spotkały i od razu wybuchliśmy cichym śmiechem. Odwróciłem wzrok aby skupić się na scenie i zwrotce która za chwile muszę zaśpiewać. Pierwsze słowa jak zwykle szły bez problemu  póki nie przeniosłem wzroku na dziewczynę. Jej źrenice nagle znalazły się w kącikach oczu, a usta skrzywiły się w dziwną, krzywą linię. Całość tworzyła śmieszny obraz wywołujący śmiech, którego już po chwili nie mogłem powstrzymać.Najwidoczniej nie tylko ja zobaczyłem minę [T.I] kiedy uśmiech Harry'ego rzucił mi się w oczy. Cała nasza trójka śmiała się wniebogłosy a spojrzenie dziewczyny zaświeciło dumą, ze udało jej się nas rozbawić tym samym przerywając nasze solówki.
Jest tak samo zwariowana jak ja. Na prawdę za nią tęskniłem w końcu będziemy mogli poszaleć. Czuję, ze najbliższy tydzień będzie jednym z najlepszych.

Od razu mówię, że do tego
nie będzie kolejnej części
i imagine był czysto przyjacielski :)

16 komentarzy:

  1. O jejku *-* Słodko! *O* Szkoda, że nie będzie drugiej części ;/ Ale trudno :D ;*

    Www.imaginyy-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra! Jeden z lepszych

    OdpowiedzUsuń
  3. Omg to bylo slodkie ;) szkoda ze nie bedzie kolejnej czesci ale z jednej strony to dobrze bo za malo jest takich imaginow ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzisz tak świetnie piszesz, że każdy domaga się więcej części każdego imaginam :D a ogólnie to jest super <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuuuuuper <3 Napiszesz następną część ? Plisss . Pozdrawiam Pati :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie będzie kolejnej części :( Ale i tak cudownie *.* Czekam na kolejne imaginy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalny pomysł i do tego słodki, uroczy i w ogóle aww *.*

    "Victoria Anne Sparks. 15 letnia dziewczyna, kochająca muzykę. Jej marzenia o sławie stają się realną rzeczą gdy dostaje się do popularnego programu X-Factor. Zobacz jej drogę do gwiazd,w której zyskuje przyjaciół ale też miłość... Na im-ready-to-touch-the-stars.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. hahah, je sobie czytam, a tu szok. Dla Lolls. :D Świetny

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne, brakowało tych przyjacielskich imaginów, taka odskocznia od normalnych :D
    Dreamer.

    OdpowiedzUsuń
  10. Huj ci w dupe jak nie bedzie 2 czesci nie no zart imagin swietny!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny :D
    Szkoda, że nie będzie 2 części ale nic nie szkodzi :P
    Zapraszam http://still-the-one-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojaaa... kozackie<3

    Zapraszam do siebie <3
    http://onedirectionrprt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastyczny <3

    Zuzik

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham Go w aparacie na zęby!!! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń