niedziela, 25 sierpnia 2013

Liam

Imagine dla: @Nessi_PL

Przeróżne kolorowe światełka migały mi przed oczami czasami lekko oślepiając, ale mimo to dawały dużo radości. Piski osób na niektórych zabawach lekko przerażały,ale po chwili śmieszyły kiedy śmiech małych, wesołych, dobrze bawiących się dzieci doszedł do uszu.Co chwile widywane nowe zabawy aby móc ponieść się lekkiemu szaleństwu sprawiały, że na chwile odpływałam od realnego świata, ale wtedy przywoływał mnie mocny uścisk dłoni, którą chował w swojej mój chłopak. Nie puszczał ją ani na chwile jakby bał się, że w jeden chwili mogę mu uciec.Powolnymi krokami szliśmy do przodu po wydeptanej ścieżce nie wiedząc co robić dalej. Co chwile wymienialiśmy się szczerymi uśmiechami i pełnymi miłości spojrzeniami kiedy Liam jadł watę cukrową. Wyglądał tak śmiesznie kiedy nie mógł poradzić sobie z ugryzieniem małego kawałka. Nie mogłam się powstrzymać przed wybuchnięciem śmiechem.
-To nie jest śmieszne-oburzył się lekko kiedy niewielka ilość waty przykleiła mu się do brody
Nie chcąc puścić mojej dłoni pragnął sobie poradzić z upiornym słodkim kawałkiem.
-Właśnie, że jest-uśmiechnęłam się szerzej pomagając chłopakowi dostarczyć waty do buzi
-Dziękuję-powiedział zadowolony przymierzając się do kolejnego gryza-Ej! To moje-po raz kolejny udał oburzonego kiedy klejąca się wata dotknęła moich dłoni
Z gracją, pełna dumy rozkoszowałam się rozpływającym cukrem na języku robiąc przy tym pełną rozkoszy minę. Oczy Payne'a penetrowały każdy mój ruch zagłębiając się coraz bardziej w wyraz mojej twarzy. Przeszywał mnie całą, od stóp do głów choć jego wzrok ograniczał się tylko do mojej twarzy. Ta intensywność z jaką na mnie patrzył. Pożądanie wkradające się do jego oczu, nikły uśmieszek jakby patrzył na cos najpiękniejszego ale zarazem nieosiągalnego, speszyłam się wybuchając śmiechem i odwracając twarz.
-Kocham ten śmiech-niski pełen zadowolenia głos przywrócił moją uwagę
Ciepła, przyjemna fala rozpłynęła się po sercu prowadząc do namiętnego lecz krótkiego całusa. Jego usta smakowały tak słodko..watą cukrową. Nie to, że nie lubię tego smaku, ale zdecydowanie bez tego słodkiego cukru są znacznie lepsze.
-O jej..jaki słodki-wydałam z siebie dźwięk sięgając wzorkiem ponad ramię Liam'a
Duży, pluszowy biały misiek swobodnie wisiał na niebieskiej ścianie wzbudzając we mnie stronę pełną litości.
-Myślałam, że mówisz o mnie-lekko zawiedziony głos Liam'a zmieszał się z powietrzem, a ja od razu pożałowałam źle dobranych słów
-Jest tak samo słodki jak ty-dodałam szybko pragnąc zobaczyć pełen szczerości uśmiech chłopaka z tymi iskierkami w oczach
-Wygram go dla Ciebie-odezwał się uprzednio spoglądając przez ramię jaka kategorie trzeba pokonać, żeby ten duży misiek wszedł w nasze posiadanie, zrobiłam to samo
-Dziękuje kochanie, ale celności to ty nie masz. Nie dasz rady-zarzucając ręce na kark chłopaka zorientowałam się, że trzeba zbić trzy szare puszki, zeby wygrać pluszaka, mówiłam prawdę
-No wiesz...-uwielbiam tą jego minę kiedy czuje się urażony, zaśmiałam się głośniej- Zrobię to. Dla Ciebie.
Obdarował ciało przyjemnym dreszczem poprzez szybki całus i już stał przy stoliku. Zostałam w miejscu przyglądając mu się z ciekawością. Uśmiechałam się szeroko choć wiedziałam, że mu się nie uda. To na prawdę słodkie co robi, ale celność nie należy do jego mocnych storn. A szkoda, bo ten misiek jest taki super.
Skrzyżowałam ręce na piersi widząc jak Liam trzyma już trzy kule w dłoni. Rzucając mi pełne pewności siebie spojrzenie nie powstrzymałam pełnego rozbawienia prychnięcia. Pierwsza próba-spudłował. Powstrzymałam się od śmiechu, aby go nie rozzłościć. Druga próba. To samo. Przygryzłam wargę. Nie mogę się śmiać, nie mogę! Jego napinające się pod warstwą zdenerwowania mięśnie pleców wyraźnie się zarysowały przed ostatnia próbą.Jego postura nagle się powiększyła kiedy podniósł rękę do góry. Przymierzył do rzutu i ostatnia próba..zmarnowana. Zaśmiałam się do niego podbiegając.
-Nie przejmuj się kotku. Nie muszę go mieć-przytulając się do jego pleców złożyłam lekki pocałunek na jego szyi, poczułam wyraźnie pulsującą na niej żyłę
-Nie. Musze go wygrać-dodał przez zęby sięgając po portfel
-Nie-uniosłam się ale nie za bardzo,aby nie przestraszyć dzieci stojących za nami w kolejce-Chodź-pociągnęłam go w głąb wesołego miasteczka-Mam już takiego misia i jest o wiele słodszy od tamtego-usmiechnełam się znacząco kiedy wzrok Liam'a wypełnił się zmieszaniem i..zdziwieniem-Stoi właśnie przede mną-motyle w brzuchu zaszalały kiedy obdarzył mnie tym swoim błogim spojrzeniem
Patrzy na mnie tak tylko wtedy kiedy pogłębia się jego miłość do mnie. Wygląda wtedy tak niewinnie ale zarazem tak męsko. Układa sobie wszystko aby dopiero po chwili się odezwać.
-Nawet nie wiesz jak Cię kocham-wyszeptał wprost do ucha tym swoim seksownym głosem przywołując u mnie chichot
Zdecydowanie mogę powiedzieć, że ten dzień był najcudowniejszy i najśmieszniejszy w moim życiu.Kocham takie zwyczajne, lekki dnie spędzone z Liam'em. Wtedy możemy skupiać się jedynie na sobie i świetnie się bawić.

Imagin może być dziwny ponieważ
pisany był dzisiaj o 7 nad ranem :D

17 komentarzy:

  1. Aaa ! Dziękuję, dziękuję, dziękuję! *-* Dziewczyno, ubóstwiam Cię, wiesz? <3 A końcówka taka słodka *___* Aww <33 Imagin jest genialny. No po prostu PER-FECT! :D

    @Nessi_PL

    OdpowiedzUsuń
  2. No calkiem calkiem .. ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest taki słodki jak wata cukrowa haha xx imagin jest świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze super :* Nie wiem skąd bierzesz pomysły na te imaginy, ale pisz pisz pisz, bo masz talent!!!



    www.believeinstory.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki dziwny? Przesadzasz ;D A imaginy taki ...słodki, szczególnie końcówka *-* <3
    Maddix

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekhem ekhem PANIE I PANOWIE PROSZE O UWAGĘ ! Przed Państwem Zajebisty imagin ! Proszę o brawa ! *aplaus*
    @1d_and_ROOM94

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejj ... bardzo mi się podobają twoje imaginy i chciałam spróbować czegoś podobnego , więc równierz zaczęłam pisać . Chciałabym prosić cię , żebyś zerknęła choć i tak pewnie nie masz czasu ... te dedyki i tak dalej ... no ale byłabym wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To było przesłodkie <3 BOŻE przeczytałam to parę razy pod rząd :P
    CUDOWNY <33

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny, jak zawsze zresztą <3
    Życzę weny :D
    Zapraszam http://still-the-one-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej!
    Uwielbiam twojego bloga dlatego nominuję Cię do Always the best blog :) Więcej informacjii tutaj http://lesson-fanfic.blogspot.com/p/nominacje.html :)

    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo *.*
    Jak słodko i uroczo! Rozpływam się ;)
    Super pomysł na imagin w wesołym miasteczku!
    Weny!

    Zapraszam do siebie
    najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak słodko z tym misiem ... Wyszedł Ci świetny imagin (tak jak innne :)) Pozdrawiam Pati :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodziutki imagin.. jak wata cukrowa :) Genialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojaaa...<333

    Zapraszam do siebie <3
    http://onedirectionrprt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. haham jest boski kocham takir imaginy ;* Lii sierotka ;3

    Zuzik

    OdpowiedzUsuń