środa, 28 sierpnia 2013

Harry :)

Imagine dla: Eleanor

Ostrożnie nie spiesząc się zamoczyłam pędzel w odpowiednim kremowym odcieniu. Przyjemny kolor zabarwił włosy do połowy, które po chwili dotknęły białej jeszcze ściany. Płynnymi ruchami zmieniałam kolor pomieszczenia z uśmiechem na twarzy przyglądałam się efektom.Pędzel gładko jeździł po pionowej powierzchni co chwile wkładając go do kremowej farby.Kolejny pasek wymalowany. Ruszyłam do góry, a później na dół. Praca szłaby dalej gdyby nie pędzel Harry'ego zatrzymany na mojej drodze.
-Masz swoja połówkę-brodą wskazując drugą ścianę zerknęłam na chłopaka katem oka
-Tu mi się bardziej podoba-zaśmiał się wypełniając pomieszczenie głośnym dźwiękiem stając zaraz za mną
Zmarszczyłam czoło nie będąc pewna co ma na myśli. Chwytając mnie w talii umieścił rękę zaraz obok mojej równo ze mną malując ścinę. Zaśmiałam się głośno kiedy schylając się w dół, robił dokładnie to co ja. Jakby się do mnie doczepił..w sumie tak było. Robiliśmy to samo co jakiś czas odrywał się od pracy obdarzając mnie soczystym całusem w szyję albo kark. Mimowolnie się uśmiechnęłam czując te miękkie usta na skórze.
-Harry zajmij się pracą!-lekko rozzłoszczona wyswobodziłam się z jego objęć
-Cały czas się zajmuje-choć próbował być poważny zadowolenie gościło w jego głosie
-Spadaj no!-udając oburzoną lekko popchnęłam jego ciało
W jednej chwili upadł na podłogę wkładając rękę w różową farbę. Przez chwile serce zabiło szybciej w strachu, ale kiedy zaskoczony spojrzał na swoją różowa rękę wybuchłam nie pohamowanym śmiechem.Widok zdezorientowanego chłopaka, który powoli układa sobie w głowie co właśnie się stało zerkając z szeroko otwartymi oczami na nowy kolor ręki. Zgięłam się w pół czując jak serce coraz bardziej pogłębia się rozbawieniem. Wyglądał tak niewinnie a zarazem uroczo.
-Myślisz, że to jest śmieszne?-podniósł swoje pełne gniewu spojrzenie, a moje usta tylko wydobyły głośniejszy dźwięk
Podniósł brew zdziwiony moją reakcją podnosząc się z miejsca z lekka trudnością. W końcu używał tylko jeden reki. Zbliżając się do mnie uciszyłam śmiech, choć nie było to łatwe.Górując nade mna wzorkiem musiałam podnieść brodę, aby zagłębić się w nic nie oznaczające oczy. Ułożyłam usta w prosta linię próbując odczytać jego myśli. Nie zdarzyłam kiedy duża dłoń mocno ścisnęła mój pośladek a tym samym odbijając różowy kolor na jeansach.
-Ej!-krzyknęłam odsuwając się od niego co od razu równało się z rozbawionym jego wzrokiem-Sam zacząłeś!
Chytry plan wpadł do głowy z wypowiadanym zdaniem. Szybko umoczyłam dłonie w brązowej farbie a później zatrzymując ręce na białek koszulce Harry'ego przejechałam nimi az do pasa. Długa ciemna droga uformowała się na na jego torsie.
-Teraz wyglądasz znacznie lepiej-zażartowałam analizując jego ozdobiona koszulkę-Nie!-krzyknęłam kiedy niebieskie jego dłonie zbliżały się do mojego ciała
Farby mieszały się ze sobą, nie tylko na dłoniach,ale także na naszych ubraniach. Podłoga mieniła się każdą farbą tworząc dziwny, ale bardzo pogodny obraz. Krzyki, śmiechy rosły w siłę kiedy goniąc się po pomieszczeniu ciągle się brudziliśmy.Pomiędzy krzykami usłyszeć można było wyznania miłości pełne głębokiego uczucia.
-Dobra, stop już! Przestań!-krzyknęłam pełna rozbawienia
-Dobra..wstrzymuje broń-zaśmiał się Harry zbliżając nasze usta w krótkim, ale głębokim pocałunku-O ja..-przeraził się lekko, a ja podążyłam za nim wzorkiem ponad moje ramie
-O ja..-powtórzyłam widząc kremową ścianę pomazaną każdym kolorem-Oops-zrobiłam minę dając jasno do zrozumienia, ze nie potrzebnie chwytaliśmy się ścian
-W sumie...to ładnie. Zostawmy tak. Będą fajne wspomnienia za każdym razem jak tu wejdziemy-przytulając mnie od tyłu zacisnął uścisk składając na policzku wzór swoich ust


11 komentarzy:

  1. Genialny imagin <33333 Taki pozytywny i słodki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Haahahha <3 Sikam <33 Chciałabym zobaczyć minę Styles'a, kiedy włożył tą rękę do różowej farby! :D A tak btw to zdjęcie mnie powailiło xD Hahaha <3 Leję! xDDD Dziewczyno, jesteś moim mistrzem normalnie! xD

    Www.imaginyy-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaaaaak słodziutkooo! :D

    Kocham! xx

    OdpowiedzUsuń
  4. zajebiaszczy :) wiecej takich :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały... Jej zakochałam się w nim.

    OdpowiedzUsuń
  6. hahaha jaaki słodkii ;**

    Zuzik

    OdpowiedzUsuń
  7. Awww... słodko się zrobiło XD
    Ekstra :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny, taki pogodny i uroczy <3
    Dreamer.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, jaki słodki *_____________*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ah dziękuję kochana za dedyka<3 niestety dopiero dzisiaj przeczytalam:c ale jestprzecudowny!! *.* xx

    OdpowiedzUsuń