wtorek, 13 sierpnia 2013

Harry :D

Imagine dla: Porzeczka♥

-Spójrz-usłyszałam przepełniony rozbawieniem głos przyjaciółki
Niechętnie podniosłam powieki radując się w duchu, że nie ściągnęłam okularów przed próbą zaśnięcia. Gdybym ich teraz nie miała gorące słonce od razu by mnie oślepiło.Słońce tego dnia nie miało litości, ale dzięki pobliskiej wodzie nie było to tak bardzo wyczuwalne.
-Ej Boże..-zadrwiłam zabawnie widząc piątkę chłopaków
Łatwo było zauważyć, że morze sprawia im uśmiech.Serfowanie, jazda na skuterach wodnych. Wybuchłam śmiechem kiedy jeden wypadł z niego, śmiesznie poruszając się w błękitnej wodzie.Na twarzy zagościł szeroki uśmiech, a serce wypełniło się rozbawieniem podziwiając przystojnych chłopaków dobrze się bawiących.Widać okulary nie chronią mnie jedynie przed słońcem ale także przed zauważeniem przez chłopaków, że się na nich gapię.
-[T.I]. Telefon Ci dzwoni-wyrwał mnie z pięknego widoku głos przyjaciółki
-Halo?-odezwałam się uświadamiając, że nawet nie spojrzałam na ekran
-Jesteś na plaży w Miami?
No tak..to podeskcytowanie, rozbawienie w głosie wskazuje tylko na jedna osobę. Jesy i jestem pewna, że coś ode mnie oczekuje.
-No tak-przyznałam się niechętnie
-Aaaaaa!-pisnęła do słuchawki tak, że nie odsunięcie telefonu od ucha graniczyło utratą słuchu
-Taa-skrzywiłam się
-One Direction też jest na tej plaży! Sprawdziłam to! Musisz załatwić mi autograf!-jej krzyk działał na nerwy
Wiedziałam, wiedziałam, ze dzwoni tylko żeby coś jej załatwić.
-Tak, będę chodzić po całej plaży w poszukiwaniu chłopaków nawet nie wiedząc jak wyglądają-powiedziałam rozzłoszczona
-Dobra..to wystarczy jak załatwisz od Harry'ego-podekscytowanie w głosie było wręcz namacalne
Już widziałam jak skacze po pokoju kiedy wręczę jej karteczkę z głupim podpisem. Prychnęłam z oburzeniem.
-To może mi powiesz jak wygląda?
'Oczami Harry'ego' 
-Kręcone włosy, ale może tez mieć bandamkę.Dwie jaskółki na klatce piersiowej-usłyszałem żeński głos niedaleko mnie

Czy ona mówi o mnie?Zbliżyłem się na znaczną odległość aby bez problemu przyjrzeć się dziewczynie. Rozmawiała przez telefon powtarzając moje znaki szczególne jak mi się wydaje przyjaciółce. Ale po co? Czemu rozmawiają o mnie.
-Motyl na brzuchu-mimowolnie spojrzałem w dół aby sprawdzić czy nadal tam jest-Dużo tatuaży. Tak ta informacja na pewno mi się przyda-dodała z poirytowaniem, zaraz jaka informacja?-Każdy ma inna definicję 'seksownego'-zaśmiałem się cieszą się, ze nie usłyszały
Dopiero kiedy odłożyła słuchawkę uświadomiłem sobie, że cały czas się uśmiecham. Jestem ciekaw co ode mnie chce..muszę jakoś zadziałać zwłaszcza dlatego, ze wydaje się na prawdę słodka.
'Oczami [T.I]'
-Ugh..jak ja jej nienawidzę.Po co w ogóle się zgodziłam?-karciłam się sama w duchu

-Umm..chyba mnie szukałaś-męski głos doszedł do uszu, w jednej chwili obróciłam głowę
-Um..co?-zmieszana i lekko zdenerwowana że w ogóle do nas podszedł zmarszczyłam czoło
-Ej..to chyba Harry-szept koleżanki wydał się zbyt głośny, kiedy chłopak się roześmiał
-Tak, to ja-i dopiero wtedy zaczęłam skanować jego mokre włosy, klatkę piersiową ozdobioną tatuażami i charakterystycznego motyla
-Na to wygląda..um..-spojrzałam w górę, zielone oczy, zawsze miałam do nich słabość-Mógłbyś dać mi...to znaczy mojej kuzynce autograf?
-To tobie czy kuzynce?-poruszając brawami wzbudził we mnie fale śmiechu
-Kuzynki..ma na imię Jesy-uśmiechu nie potrafił zejść z twarzy kiedy zielone tęczówki mierzyły moje ciało
-Nie ma problemu-szereg białych, równych ząbków oraz ten błysk w jego oku od razu sprawił rumieńce na twarzy
Z uwagą wpatrywałam się w jego ruch ręki kiedy sprawnie pisał swoje imię na białym papierze.Czerpał satysfakcję z mojego gapienia się.Z gracja odłożył długopis i zerkając prost w oczy sięgając aż do serca wyciągnął kartkę w moją stronę.
-Proszę.
-Dziękuję-niepewnie ją chwyciłam mrugając kilkakrotnie rzęsami
-Miłego dnia na plaży. Mam nadzieję, ze będziecie się dobrze bawić-odpłynęłam na chwile kiedy puszczając mi oczko delikatnie musnąć skórę przedramienia odchodząc w przeciwnym kierunku
-Kurde..ale ciacho-wróciłam do rzeczywistości słysząc przyjaciółke, szybko zakładając okulary, aby móc dalej analizować jego idealne ciało

Przepraszam, że wczoraj nic nie dodałam,
ale cholernie mnie głowa bolała (choć dalej boli) i nie dałam rady napisać.
Dzisiaj coś wyskrobałam:D

20 komentarzy:

  1. Zarąbiste ! *-* Będzie kolejna część? *-* xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyno, KOCHAM CIĘ! Ten imagin jest świetny! *O* Cholernie Ci za niego dziękuję! No po prostu WSTFPLJO *-* Jesteś wspaniała, zayebista, genialna, kochana i Bóg wie co jeszcze! No po prostu NAJLEPSZA <3 I jeszcze raz dziękuję Tobie za tego imagina !! <3333

    OdpowiedzUsuń
  3. No poprostu nvgdruvi a czy ja moge prosic o imagina z Niallem ??

    OdpowiedzUsuń
  4. kolejną część proszę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Napisz kolejną część!

    OdpowiedzUsuń
  6. o JEZU *o*!!!! Jakie to było ahmbdjabhdkahwbd <3 ze 20 razy mogę go jeszcze przeczytać, a i tak mi się nie znudzi *___* strasznie słodki OMB <33 nie no.. jaram się haha ;D ♥
    Daria xx (stacha4)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Super <333

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne <3 i zgadzam się z osobami powyżej, powinnaś napisać drugą część :-)
    Dreamer.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super. Będzie kolejna część.? Zapraszam na ja-jestem-cudem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ygdhvsjdhks to jest świetne ;) fajnie by było gdybyś napisała kolejną część :D


    Czytam twojego bloga od jakiśch dwóch miesięcy, a mimo to nie skomentowałam żadnego imagina. Czytam z fona i nie mogę z niego komentować, ale i tak przepraszam. Piszesz świetne imaginy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ej no! Ja czuję niedosyt... Kolejną część poproszę, a nie urywasz w najciekawszym momencie :D Z tego, co czytam powyżej nie tylko ja tak sądzę xx

    OdpowiedzUsuń
  12. będzie następna część BŁAGAM :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Extra!!
    Tylko dlaczego taki krótki!!!
    Proszę napisz kolejną część!! / N
    Zapraszam do mnie :)
    http://just-you-and-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. hahha dlaczego moja kuzynka nje jest na plazy w Miami? ;o xd świeetnyy <3

    Zuzik

    OdpowiedzUsuń
  16. Boskie xD
    trochę jestem do tyłu :)
    przepraszam już nadrabiam xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny *__*
    @1D_and_ROOM94 xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. Boziuuuu Jaki on jest sliczny !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń