czwartek, 1 sierpnia 2013

Louis

Imagine dla: @_Clary_Fray

Oczy próbowały wyłapać każdy ruch, każdy szczegół zmieniający się na przeogromnym ekranie rozciągającym się na ścianie przed nami. Kolorowe światła pięknie oświetlały ciemna salę. Wypełniona zaciekawionymi i zainteresowanym filmem ludźmi dawała przyjemny aromat. Ta przestrzeń, kiedy na chwile stawaliśmy się sobie całkiem bliscy interesując się tym samym. Film nawet przez chwile nie odrywał się od fabuły, trzymając w napięciu, każdy wyostrzał obraz aby nie pominąć żadnego ujęcia.
Zapatrzona poczułam coś na włosach. Odruchowo poniosłam rękę w tamto miejsce, ale tylko pogłaskałam włosy, uświadamiając sobie, że nic nie mam. Widocznie mi się zdawało,ale nie miałam nawet czasu nad tym myśleć, kiedy kolejna akcja mocno zainteresowała umysł. I kolejne uczucie lekkiego uderzenia. Zagrymasiłam poruszając lekko ciało po raz kolejny sprawdzając czy aby na pewno włosy są dobrze ułożone.
-Cśśś-lekko zdenerwowany syk wydobył się z ust przyjaciółki
Obdarzyłam ja szybkim przepraszającym uśmiechem wracając wzrokiem na wielki ekran.Minęło parę minut a po raz kolejny dziwne uderzenie w moją głowie dało o sobie znak. No kurde..co to? Już miałam to zignorować kiedy popcorn szybkim ruchem przemierzył moje ramie i spadł obok nogi. No fajnie..znowu jacyś małolaci. Kurwa!
I po raz kolejny to samo, tylko wszystko poprzedzały ciche śmiechy. Na serio..przychodzą do kina aby tylko porzucać sobie w ludzi popcornem?
Widać dla nich to świetna zabawa. Czy tylko ja słyszałam jego śmiech? Serce zakołysało mocniej ze zdenerwowania.Popcorn co jakiś czas lądował na mojej głowie a oddech stawał się szybszy z każdym tym ruchem. Jestem w kinie..nie mogę krzyczeć, dlatego szybko, próbując się skoncentrować odliczałam od 10 w dół. Serce wracało do normalnego rytmu, kiedy w myślach pojawiła się liczba 3. Jest dobrze..to tylko jakiś głupek.
-Kurwa!-wymsknęło mi się na szczęście bardzo cicho
Ponownie oddech przyspieszył, a szczęka mocniej się zacieśniła. Gdybyśmy byli tylko w innym miejscu..popamiętałby mnie. Przyszłam tu oglądać film, a nie użerać się z jakimś małolatem!
'Oczami Louis'a' 
Śmiech nie potrafił się opanować kiedy jej ramiona unosiły i opadały w ekspresowym tempie.Wkurzyła się..widziałem to no i tak ma być. Uwielbiam to robić. Po raz kolejny uniosłem rękę odpowiednio kierując na jej głowę.
-Przestań już-odezwał się cicho Zayn
-Daj spokój..pobawmy się trochę-zażartowałem wymierzając popcorn
-Przestań!-zdziwiony otworzyłem szerzej oczy słysząc wkurzony głos, obróciła się i...zamarłem
Zmierzyła mnie swoim srogim spojrzeniem,ale kurde..co to było na spojrzenie poczułem go w każdej części mojego ciała. Ta pewność siebie gdzieś uleciała, kiedy światła pomału rozbłysły uwalniając z jej oczu prawdziwą barwę. Piękne..choć kryły wściekłość nie potrafiłem oderwać od nich spojrzenia. Chciała mnie ukarać,ale dla mnie było to przeciwieństwem. Patrząc na mnie z większa intensywnością dawała radość abym mógł ją analizować. Każdy jej ruch, kiedy przełknęła ślinę, a niewielka gula przepłynęła przez jej szyje, Kurde..jak to seksownie wyglądało. Serce zaczęło bić szybciej kiedy podniosła się a ja zorientowałem się, ze chce wyjść, ponieważ film dobiegł końca.
-Zachowujesz się jak dzieciak-po raz kolejny mnie skarciła lecz teraz z mniejszą wrogością
Chciałem ją zatrzymać, taka piękna,ale ciało odmówiło posłuszeństwa. Zatopiłem wzrokiem w jej ciele kiedy z gracją się oddalała. Wyglądała tak gorąco w krótkich szortach i opinającej bluzce. To chyba najwspanialsza chwila w moim życiu. Widziałem najseksowniejsza dziewczynę, z najpiękniejszymi oczami na świecie.
-Lou! No chodź już!-głos Niall'a wyrwał mnie z pięknego snu o naszym związku z dziewczyną.

I od razu mówię..
do tego nie będzie drugiej części bo to ma być taka ulotna chwila
 w życiu.
Przecież nie raz jak na przykład jesteśmy w galerii czy w parku widzimy ładnego chłopaka
i myślimy, że się zakochaliśmy.
Ale tak na prawdę to jest tylko zauroczenie i najprawdopodobniej już nigdy się z nim nie spotkamy.
Na właśnie takiej zasadzie został napisany ten imagin.
A co do poprzednich, prosiliście abym napisała drugą część..
zastanowię się nad tym, zobaczę jak z zamówieniami, jak będzie pasować to napisze
i poinformuje was o tym :)
Kocham Was ♥

14 komentarzy:

  1. BOSZZZZZZZ świetny mega zajebisty amazing <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurwa... kocham tooo! <3
    Daria xx (stacha4)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham to!!! Nie mogę się doczekać następnych imaginów. Zapraszam do mnie ja -jestem-cudem.blogspot.com
    Bardzo proszę wejdź. Będę ci bardzo wdzięczna.B)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że nie bd kolejnych części... :(

    ten blog został nominowany do liebster awadr :P
    więcej informacji u mnie http://one69direction69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny!
    w sumie mogłaby być do tego kolejna część :c

    OdpowiedzUsuń
  7. AmaZAYN *O* Ale szkoda, że nie będzie kolejnej części xd Ale imagin i tak genialny! *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. fghfshdfsdts zajebisty !!
    Kocham, kocham, kocham :) xx

    @1Directionerka

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :D Jesteś wspaniała koffam Cię <33
    Teraz Zayna :(
    ~ Mrs. Malik *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam cię po prostu!! Kooocham tego imagina :D Czekam na kolejnego :**
    @Epic40713354

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny imagine, tylko doradzałabym sprawdzanie poprawności przed dodaniem, bo czasem nie wiedziałam, co masz na myśli. Mimo wszystko bardzo podobają mi się Twoje pomysły. ;)

    http://hated-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeest świetny ;* haha gluupi Loui xd

    Zuzik

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest świetny dziękuje za niego @_Clary_Fray :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha... świetny pomysł.
    Podoba mi się twój styl pisania.
    Przeglądałam poprzednie komentarze, i wiele osób chce następną część, ale ja mimo wszystko zgadzam sie z Tobą ;)
    No bo przeciez w życiu zdarzają się takie chwile.
    Zapraszam do mnie:
    be-directioner.blogspot.com
    P.S. Dopiero zaczynam, więc proszę o wyrozumiałość :P

    OdpowiedzUsuń