poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Niall i Zayn +18

Imagine dla: CarolineXoXo

Radość. Miłość. Szczęście. Przyjemność. Uśmiech. Zabawa. Tego wszystkiego nie może zapewnić tylko jedna osoba, a zwłaszcza chłopak, który nigdy dokładnie nie rozumie dziewczyny. Ale dwaj..idealnie się dopełniają. Uzupełniając się wiedzą jak dziewczynie sprawić uśmiech. Tak..mówię o tym, że żyłam w trójkącie. Najpiękniejszy czas w moim życiu. Było tak cudownie kiedy budziłam się u boku Zayn i Niall'a. Kiedy zauważałam, że już dłuższa chwile przyglądają mi się jak śpię te ich oczy, kiedy skanowali moje ciało z każdym ruchem. Serce na samo wspomnienie przyspiesza rytmu.
Woda pomału zaczynała osiągać najwyższa temperaturę. Powoli z uśmiechem na twarzy przygotowywałam pyszne kanapki. Słońce wpadające do pomieszczenia przez szybę tylko pogłębiały nadzieję na piękny dzień.
-Dzień dobry-chrypka w głosie od razy poruszyła każda komórkę ciała
-Dzień dobry-odezwałam się z radością zerkając na gorącego Mulata w progu
Jego uśmiech..ta iskierka w oku kiedy nasze spojrzenia się spotkały. Kocham go. Jest typem bad boy'a. Ta delikatność, ale zrazem pewność siebie za każdym razem doprowadza mnie do szaleństwa. Poczułam dotyk łagodzący skórę bioder.Mimowolnie uśmiech wkradł się na wargi, a przyjemność przejmująca ciało od razu dała się wyczuć.Miękkie, gorące usta od razu odnalazły drogę do wrażliwej skóry szyi składając na niej pełne namiętności pocałunki. Jęknęłam przygryzając wargę wraz z jego pierwszym spotkaniem ust z moją skórę.Lekkie muśnięcia opuszkami palców na brzuchu kiedy powoli, prawie boleśnie podniósł ją do góry.
-Zayn-wydobyłam z siebie prawie niesłyszalnie oddając się fali pożądania
Chwile później już stojąc przodem do siebie nie potrafiliśmy oddalić od siebie warg, Spragnione ich smaki mieszały się w przyjemnej chwili. Języki penetrowały wnętrze, rozkoszując się swoją obecnością. Gorąco zaczęło odkrywać każda komórkę ciała pobudzając je do życia ze zdwojoną siłą.Z podnieceniem odwzajemniłam pocałunek zagłębiając się w nim coraz bardziej. Czuć jego dotyk, bliskość, pocałunki to jak być w niebie, ale to nie spełnia moich oczekiwać, abym była w pełni szczęśliwa serce jeszcze szybciej musi zabić na bliskość..
-Ej..no..-i właśnie tego mi było potrzeba
-Niall..dobrze, że jesteś-krzyknęłam z radością ciągnąc Malik'a za rękę, w drugą chwytając nadgarstek Horan'a a sama kierowałam się w stronę sypialni
Najprzyjemniejsza chwila właśnie nastała.Czuć usta chłopaka nie tylko na wargach, ale także na tylnej części szyi, ramionach..rozpływam się kiedy ich dotyk pieści skórę na brzuchu, biodrach, udach, talii.Pożądanie pulsuje w dolnej części podbrzusza.Ciuchy nagle stają się zbędnym materiałem dlatego nie przestając pieścić swoich ciał leżą juz z dala od łóżka na którym po chwili jesteśmy już w trójkę.Moje usta nawet na chwile nie straciły smaku, co chwile zmieniając partnerów. Czuję się w swoim żywiole mieszając się smakiem Niall'a i Zayn'a. Pochłonięta mocnym uciskami w okolicy pochwy  nie zorientowałam się kiedy klęczałam przed Blondynem pochłonięta z nim w namiętnym pocałunku. Pożądanie pragnęło więcej nie mogąc wytrzymać takiej dawki. Gorące usta Mulata odbijały swój wzór na naprężonych mięśniach pleców schodząc coraz to niżej.Gorące, szybsze oddechy wypełniały pokój. Jedynie one były słyszalne oprócz jęków wydobywanych z naszych ust pod wpływem przyjemnej fali.Odrywając się niechętnie od pełnych ust Niall'a zjeżdżałam pocałunkami niżej znacząc swój teren. Moje ruchy idealnie powtarzał Zayn.Oddech przyspieszał z każdym ruchem zbliżającym mnie do członka Blondyna, aż w końcu do niego dotarłam. Chwytając go mocno w dłonie, ręce Malik'a zacieśniły się na moich biodrach. Pisnęłam cicho co tylko rozweseliło chłopaków.Zataczając kółka językiem wokół główki nie tylko jęki Horan'a mnie rozpraszały, ale także palec Malik'a, który w jednej chwili powędrował od mojej kobiecości.Zataczając powolne kółka gorący oddech zatrzymywał na się na penisie, którego po chwili wzięłam do buzi. Wraz z moimi ruchami wskazujący palec Malik'a w bił się we mnie. Jęknęłam mając go w sobie. Każdy mój ruch równał się ruchem ręki Malik'a. Moje szybsze, ale jakże podniecające ruchy do przodu stawały się coraz to szybsze, kiedy ręka Zayn'a oddaliła się od mojego ciała. Jęknęłam głośno czując członka Zayn'a wbijającego się we mnie.
-O tak kochanie-niski, zachrypnięty głos Zayn'a wypełnił pomieszczenie podczas szybkich ruchów biodrami
Moje ciało eksplodowało, rozwalało się na miliony kawałeczków kiedy palce Horan'a wstrzepiły się w moje długie czarne włosy. Jęki chłopaków dawały ochotę na dalsza pracę, a moje spięte mięśnie były blisko rozluźnienia i wypuszczenia wszystkich soków.Gorąco paliło mnie od środka.Tak blisko spełniania i najwyższej fali przyjemności.
Niestety teraz to przeszłość, ale każde nasze zbliżenie pamiętam dokładnie. Mówię wam..trójkącik to najlepsze co może nas spotkać.


Błagam was!

Nigdy więcej nie każcie pisać mi takich imaginów, błaaaagam ♥
Druga sprawa..ale już ważniejsza
Wiem, że lubicie czytać opowiadania, dlatego chciałabym Was na takie jedno zaprosił.
Tylko nie jest ono o 1D, tylko zupełnie inne, ale ja przeczytałam pierwszy rozdział
i już się zakochałam.
Tutaj macie link:
http://www.wattpad.com/22267768-bo-tylko-anioły-idą-do-nieba-prolog#.Uf6zTJZVKJQ
na prawdę warto przeczytać, dla mnie osobiście jest to na pierwszym
miejscu czytanych opowiadań. 
Autorką jest: @Miss_Love333
Czytajcie!

15 komentarzy:

  1. Jak zawsze inagin pierwsza klasa <3
    Blog jest świetny, napewno będę czytać, ale nie zapomnę o tym.
    ~ Julie xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Łaał! Nigdy nie czytałam imagina +18 o trójkąciku ;) Faajne :D


    http://goodgirlsloveebadboys.blogspot.com/ zapraszam w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  3. Imagin jak zawsze świetny, nie ma takiego, który by mi się nie podobał.Zapraszam do mnie ja-jestem-cudem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha xD Jak przeczytałam, że to jest trójkącik to prawie się zesikałam ze smiechu <33 Hahahahaha xD No ja to po prostu leżę! xDDD Hahahahahah xD Imagin boski i tak *-* :D

    Pozdrowienia z podłogi ^^ xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Super imagin <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jednak wolę te normalne, ale to nie twoja wina, bo imagin jak zawsze świetnie napisany :D jakoś trójkąciki mi chyba nie odpowiadają, ale podziwiam twój talent do pisania :-)
    Dreamer.

    OdpowiedzUsuń
  7. hahahaha ciekawy xd *-* chyb jednak wole normalne +18 chlopak i dziewczyna ;) jeszcze zakonczenie haha jeblam ^^ ale i taak mi sie podobaal <3

    Zuzik

    OdpowiedzUsuń
  8. Piszesz świetnie!!!! Ty powinnaś książki pisać czy coś! Tak ty,.a nie jakiś frajer z youtuba(czyt.niekryty) !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. sama jesteś frajer z youtuba, hejterko o.O niekryty jest świetny, autorka bloga ma talent, bo napierdalać na ludzi potrafi każdy, a pisać takie imaginy tylko ludzie z talentem.

    OdpowiedzUsuń
  10. debilko jestes jebstonem zachcialo ci sie romansow w trojkacie poprostu jestes kutasem,pla harrego KUTASIE czytaj tooooo JEBSTONIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyyyy... KURWA MAĆ IDIOTKA/IDIOTA!!!! Ja pierdole, gdybyś teraz człowieku moje myśli czytał, to byś uciekał. Jak możesz wypisywać takie rzeczy o innych?! MYŚL!!!!

      Usuń
  11. W tych ocenach na końcu powinno być jeszcze "Głupie" albo "Nudne", bo nie mam co kliknąć .

    OdpowiedzUsuń