niedziela, 18 sierpnia 2013

Harry +18

Imagine dla: Zuzik

Zapatrzona w ekran telewizora nie zauważyłam kiedy Harry zniknął z mojego boku dopóki nie dostrzegłam niewielkiego bukieciku przed moimi oczami. Mimowolnie uśmiechnęłam się zdając sobie sprawę jak szeroko rozchyla swoje usta w lekkim zdenerwowaniu czekając na moją reakcję.Serce na samą myśl zabiło szybciej. O wiele bardziej wole kiedy wręcza mi kwiaty z naszego ogrodu.Dla mnie to bardziej słodkie niż jeśli miałby kupować je w kwiaciarni. Przygryzając wewnętrzną stronę policzka chwyciłam stokrotki w dłonie na szyi czując pełen ulgi oddech chłopaka.Zaciągnęłam się przyjemnym zapachem rozbudzając tym samym motyle w brzuchu. Zaczęły szaleć z podwojona siłą kiedy miękkie usta znalazły kontakt ze skórą zaraz pod płatkiem ucha. Słodki drań...wykorzystuje moje czułe miejsce na swoją korzyść. Wie, że wtedy nie potrafię mu się oprzeć..i ma rację.Nawet jakbym chciała..nie potrafię. Jego dotyk w tamtym miejscu doprowadza mnie do szaleństwa. Ciało momentalnie idealnie wplata się w jego dłonie a przyjemność promieniuje do każdego zakamarka ciała..każdego..dosłownie. Mocne naciśnięcie w podbrzuszu zaczyna się pogłębiać kiedy delikatnie zaplata dłonie na moim brzuchu
-Dziękuję-szeptam tylko tyle będąc w stanie powiedzieć
Jak on na mnie działa..ugh.
-Piękne kwiaty dla pięknej kobiety-powiedział tym swoim erotycznym głosem a ja nie potrafię mu się oprzeć
Pragnienie się nasila.
-Z jakiej to okazji?-zaskakując go tym pytaniem skorzystałam z chwili nie uwagi składając soczysty pocałunek na zarysowanej, mega seksownej kości policzkowej
-Po prostu chciałem mojej wspaniałej dziewczynie sprawić przyjemność.A to za co?-zapytał z pojawiającą się iskierka w oku
Czuje to samo. Wiem to. Zacisnęłam niezauważalnie uda powstrzymując fale rozkoszy piętnującą pomiędzy nimi.
-Chciałam zrobić przyjemność mojemu chłopakowi-z wyraźnym uśmiechem zglebiłam się w ciemniejsze oczy Harry'ego próbując wydostać z nich kryjące się pożądanie
-Yhym-zamruczał delikatnie rozsuwając moje kolana
Kurde..zauważył!
-Myślę, że to nie wystarczy-zaśmiał się złowieszczo bez problemu poruszając się tak, że leżałam na kanapie wpatrując się w pociemniałe oczy chłopaka będącego nade mną-Musisz się bardziej postarać-wyszeptał wprost do ucha wzbudzając mocne nasilenie...na dole
Zbliżając nasze usta rozkosz pulsowała w każdej części ciała. Krew w żyłach w jednej chwili pobudziła się do życia. Ciało idealnie wgrywało się w każdy ruch pragnąc o więcej. Pożądanie z prędkością światła wbijało się na najwyższe poziomy.Wczepiając place w miękkie loki, słysząc zadowolone jęknięcie pragnienie dało o sobie znać.Poprowadziło do tego, ze jednym ruchem pozbyłam się czarnej jego koszulki odsłaniając tym samym tatuaże i zarysowane mięśnie, które tak bardzo kocham.
-Szybka jesteś-nie zdążyłam odpowiedzeć kiedy podnosząc moje ciało, bez problemu ściągnął mi top-Tak znacznie lepiej-szeroki uśmiech w tymi iskierkami w oczach to najpiękniejszy widok jaki mogę doświadczyć
Jęknęłam czując gorące wargi na brzuchu. Delikatne, pełne namiętności pocałunki zmierzały w dół. Ciało wiło się pod jego dotykiem, a kobiecość aż pulsowała aby go zasmakować.Duże dłonie łagodząc skórę bioder bez problemu zajęły się guzikiem spodenek odwracając tym samym uwagę przez pocałunków pod którymi rozpływałam się z coraz to głośniejszymi jękami. Zwinnym ruchem ściągnął spodenki razem z majtkami. Warknęłam gardłowo niezadowolona kiedy delikatnie musnął wrażliwy punkt.
-Przestań być taka niecierpliwa-zadrwił wprost do ucha przyciskając do mojego krocza wyraźna erekcję
Złapałam głośno powietrze a podniecenie nie potrafiło wytrzymać zbyt dużej dawki. Zanim się spostrzegłam spodnie Harry'ego zniknęły z czego bardzo się cieszyłam. Uśmiech od razu zagościł na twarzy kiedy męska część jego ciała znalazła się blisko mojego wejścia.Jęknęłam. Pragnienie zmieniło się w pożądanie widoczne w szybszych, gorących naszych oddechach.Składając mocny pełen agresji pocałunek na szyi odwrócił uwagę kiedy szybkim ruchem wypełnił mnie całą.Zasyczałam z nieprzyjemnego uczucia. Zastygł, jakby mój dźwięk go unieruchomił.
-Przepraszam-wyszeptał tuż nad uchem pełnym strachu głosem
-Wszystko ok. Nie przestawaj-z wyraźnym rozbawieniem wydobyłam z siebie głos zachęcając tym samym chłopaka do działania
Poruszył się uprzednio odpowiednio skanując moje oczy, jakby chciał w nich  odszukać cienia wahania. Nie znalazł.Każdy ruch wydawał się coraz bardziej pewny i mocniejszy. Kocham to uczucie. Jego podniecenie, pożądanie, pragnienie to wszystko razem kiedy czuje go w sobie. Coś pięknego..
Szybkie oddechy. Spełnienie zbliżające się dużymi krokami. Już prawie..jedno, drugie, trzecie pchnięcie a nogi zaczynają drżeć. Nie wytrzymam. Mięśnie napinają się i rozluźniają wypuszczając z siebie wszelka przyjemność.
-[T.I]-wyszeptał pomiędzy poszarpanymi oddechami Harry opadając na moje ciało
Przyjemne ciepło ogarnęło ciało kiedy mocno go przytuliłam. Tak cholernie go kocham.

Błagam!
Ograniczcie mnie do pisania imagine +18!
To nieźle męczące i..ja nie umiem ich pisać..na serio :)

21 komentarzy:

  1. hahah PIERWSZA ! Kocham cie dziewczyno ! Dzisiaj skończyłam czytać wszystkie twoje imaginy i nie mam co robić ;c Polecisz jakiś fajny blog o 1D(opowiadania, imaginy cokolwiek)?

    IMAGIN JAK ZWYKLE PER-FECT ! <3
    @1D_and_ROOM94

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... Podobało mi się...
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebisty !
    P.S Ej dodasz coś o Niallerze ? Bo od paru dni ciągnie się Zayn i Harry :) Nie żebym mówiła że są złe itp. , ale chciała bym też przeczytać coś z innym członkiem zespołu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona to pisze po kolei na zamówienia i nie od niej zależy kolejność :D

      Usuń
    2. hah dziękuję za odpowiedź :D i tak..dziewczyna ma rację, nie moja wina, że własnie tak zamówienia się ułożyły. przepraszam ♥

      Usuń
  4. Ej, ej. Nie przesadzaj, że nie umiesz ich pisać :P jest świetny. I ten wstęp z bukiecikiem, taki słodki <3
    Dreamer.

    OdpowiedzUsuń
  5. One naprawdę dobrze wychodżą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super imagin. I nie gadaj głupot, bardzo dobrze idzie Ci pisanie imaginów +18.
    Nie mogę się już doczekać kolejnego. Weny życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z przedmówcą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ZARĄBISTE! *O* I ty niby nie umiesz pisać imaginów +18? Hahaha! To w takim razie ja jestem królowa Elżbieta! Nie gadaj głupot, bo ty naprawdę masz MEGA talent, a ja Ci go MEGA zazdroszczę i jak jeszcze raz napiszesz, że ci coś nie wyszło, to się MEGA wkurzę! xd Czekam na kolejnego imagina! *-*

    WWW.imaginyy-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ZAJEBISTY! *____* NIE UMIESZ PISAĆ IMAGINÓW +18?! UMIESZ! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny imagin ;D Czekam na następny ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. ohoho *--* dzieekuje :* genialny imagin i zdj Hazzy :33 umiesz pisac inaczej busmy Cie nie prosili ^^

    Zuzik

    OdpowiedzUsuń
  12. Wrrr... Jak mraśnie xdxd
    Aż mam ciary!
    Ach Ty i te tw zboczone imaginki.... UWIELBIAM!!! *.*
    Piszesz je zajebiście :*
    Tssa bo uwierzę, że nie umiesz :O

    Zapraszam do sb
    najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty nie umiesz pisać? O.o To od ciebie mam najlepsze +18! :D Jest booski!!
    A będzie jeszcze jakaś część do tego imagina co ta dziewczyna rozcięła sobie nogę i spotkała Harrego na plaży? :D O.o

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały ♥ Nie mów, że nie umiesz pisać, bo umiesz! :)
    Może kolejny z Niallerkiem? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Umiesz.. Nie umiesz.. I tak zajebiste :**
    @Epic40713354 <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam do ciebie pytanie :) czy mogę umieścić twój Imagine na moim blogu? Po prostu nie mam pomysłu.. oczywiście napiszę skąd pochodzi :) a co do Imagine jest świetny jak każdy. Nie zawsze komentuje ale czytam wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zajebistyy :> ale jak byla akcja moglas bardziej rozpisac ^^ ale bardzo fajny trzyma w napieciu ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow .... żebym ja tak pisała scenki +18 w moim opowiadaniu... :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie +18 zajebiście Ci wychodzą kochanie!
    Ten - jeden z najlepszych jakie kiedykolwiek przeczytałam, poważnie. Idealnie ubrałaś w słowa uczucia i pożądanie, pięknie,
    Odważnie, ale nie wulgarnie. Brawo xx

    OdpowiedzUsuń