sobota, 25 sierpnia 2012

Niespodzianka, czyli krótkie imaginy:D

[T.I]:Niall dzisiaj nie będzie obiadu.


*wchodzisz do pomieszczenie w którym sa chłopaki*

Lou:[T.I] jest brzydka.
Zayn:

[T.I]:*przez telefon*Harry przyjdziesz do mnie, bo jestem sama.

[T.I]:Harry jesteś słodki.

*przechodzi obok ciebie chłopak i słodko się uśmiecha*
reakcja Lou:

Niall:Dlaczego mi się tak przyglądasz?
[T.I]:Masz cos na włosach-zaśmiałaś się
[T.I]:Wyglądasz jak goryl-wybuchacie śmiechem, a Niall całuję cię namiętnie


Paul:Harry nie możesz iść dzisiaj na randkę z [T.I]
Harry;Nieeee!


Harry:Chłopaki spadam![T.I] wysłała mi wiadomość, że ma ochotę.


*wchodzisz do sypialni w samej bieliźnie, bo zapomniałaś koszulki*

Harry:O kurde [T.I] patrzy!


Liam:Lou, [T.I] kazała ci przekazać, że zjadła ostatnia Marchewkę.

[T.I]:Liam idziemy na kręgle?
[T.I]:To może kino i Toy Story?
Liam:Kocham Cię-podskoczył z radości dając namiętnego całusa



*Louis na myśl o waszej dzisiejszej randce*

14 komentarzy:

  1. Yeah .! Czadowe .! Chcę takich więcej .! ^^
    Kocham.xx

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest tak boskie że na których to śmieje się tak że spadłam z kżesła uwielbiam to dawaj takie częściej nawet co tydzień!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. są genialne!!! siedzę i nie mogę przestać się śmiać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest boskie dawaj częściej takie

    OdpowiedzUsuń
  5. hahahhaha zajebiste, dodaj więcej ! ; *

    OdpowiedzUsuń
  6. hahahaha....;D
    śmieję się i nie mogę podnieść się z podłogi :)
    Genialne! Uwielbiam takie.
    Najlepsze chyba było to: Harry:O kurde [T.I] patrzy!
    Jebnęłam z krzesła normalnie :*
    Dodawaj częściej takie <3

    http://onedirection-imaginy-pati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zajebiste hahahah leje ze śmiechu

    OdpowiedzUsuń
  8. super więcej takich!!!

    imaginy:
    http://foreverloveonedirection1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham Louisa na ostatnim gifie <3
    Fajne imaginy <3
    Zapraszam do mnie :) : http://harry-zayn-niall-liam-louis-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Chłopaki rozwalają system...
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  11. SUPER ! :3
    Zapraszam do siebie: http://takemehomeshufflin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń