piątek, 17 sierpnia 2012

Believe in dreams!

Tak jak mówiłam mam niespodziankę. Jest nią KONKURS. Obiecałam, że jeśli na twiterze, dobije do 100 obserwujących to będzie. Więc oto właśnie robię i juz wyjaśniam o co chodzi. Chciałabym, aby jak najwięcej osób wzięło w nim udział i chce okryć nowe talenty!Dlatego  konkurs polega na napisaniu imaginu. Obojętnie z jakim chłopakiem(może być z wszystkimi), może być smutny, wesoły, z happy endem, ale nie musi, może być +18. Od was zależy temat i styl.
Warunki. Tylko jeden! IMAGIN MA BYĆ WŁASNEGO AUTORSTWA. Może być z waszego bloga, a jeśli nie posiadasz napisz coś nowego.Prace wysyłajcie na moją pocztę jan.112@wp.pl. Czekam do środy(22.08), chyba że będzie potrzeba to przesunę datę końcową, ale mam nadzieje, że nie. Mam nadzieję, że będą prace, a ja z chęcią wszystkie przeczytam.
Nagroda:Zwycięski imagin będzie opublikowany na moim blogu z podpisem autora! Jeśli imagin będzie z blogu, także zareklamuję twojego bloga. Przy okazji dodam moją opnie, jeśli będzie to potrzebne;)
Proszę  w wiadomości jako 'temat' wpisywać 'believe in dreams'. Tak poprostu będzie mi lepiej. I nie zapomnijcie się podpisać, bo muszę mieć autora aby napisać później na blogu:)
No to czekam na Was do środy <3 Zaczynajcie dzisiaj!

4 komentarze:

  1. chyba się zgłoszę..;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak długi może być imagnie, bo nie chce przesadzić xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem..taki mniej więcej jak ja piszę. Od ciebie zależy:)

      Usuń