poniedziałek, 3 września 2012

Zapraszam!:)

Wow..pisze już do was trzeci raz. hahah:D ale to co..
Mam do was bardzo wazna dla mnie sprawę. Mam Nadzieje, że pomożecie mi i Marcie. Chodzi o to, że dziewczyna założyła bloga z imaginami podobnie jak ja.Weszłam n aniego i uważam, że ma talent i zasługuje na więcej czytelników. Proszę zróbcie to dla mnie.Nie pożałujecie! Mysle..baa jestem pewna, że spodobają się wam jej imaginy i napiszecie swoja opinie. Dla niej to dużo znaczy! Wiem jak to jest, sama zaczynałam i przy każdym jednym komentarzu cieszyłam się jak głupia(dalej tak robie).Teraz mam wspaniałych czytelników których kocham nad życie i Marta też zasługuję na takich wyjątkowych gości na swoim blogu. Proszę odwiedźcie, bo to dzięki wam dziewczyna osiągnie więcej, a zasługuje na to! Jest wspaniałą dziewczyna, która dzięki swojemu talentowi i chęci chce uszczęśliwić ludzi pisząc imaginy z chłopakami, których tak bardzo kochamy.
Marta jedna rada: może będą trudne dni, ale nie poddawaj się! Jesteś wspaniała z uśmiechem czytałam twoje imaginy i uważam, że są świetne.Myślę, ze osiągniesz bardzo dużo.Mam nadzieję! Pamiętaj ja z chęcią jak tylko będę mieć czas wejdę na twojego bloga! Kocham<3

http://imaginefordirectioners.blogspot.com/

To właśnie jej blog! Wchodźcie a nie pożałujecie. Pamiętajcie o napisaniu swojej opinii. Kocham  Was!<3

No u Marty na blogu!:)



2 komentarze:

  1. zajrze :)

    Magda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mogłabyś wejść w ten link http://imaginy1dodpaulli.blogspot.com/
    i powiedzieć mi co myślisz o tym imaginie??

    OdpowiedzUsuń