środa, 8 maja 2013

Niall

Imagine dla: Karoli

-Ok to będę za 10 minut-usłyszałam opiekuńczy głos Niall'a w słuchawce po czym się rozłączył
Jego telefon przerwał rozmową z przyjaciółką. Uśmiechnęłam się na myśl o naszym spotkaniu za parę minut. Ale w tym czasie spowrotem oddałam się naszej pogawędce, której od dawna mi brakowało. Choć nie byłam w towarzystwie Blondyna ciągle w mojej głowie był on. Jest wspaniałym chłopakiem, któremu nie boję się powierzyć tajemnicy, a poczucie jego ciała w moich ramionach równa się z siódmym niebem.
'Oczami Niall'a'
W końcu te korki ustały a ja mogłem ruszyć w kierunku domu przyjaciółki |T.I|. Tak bardzo chciałem już ją zobaczyć.Przytulić jej, poczuć smak jej ust. Dzisiejsze próby do koncertów przesiąkniete były ukochaną. Myśli o niej ciągle mnie paraliżowały, ale kochałem to uczucie.Uwielbiam zagłębiać się w je ciemne oczy podczas zbliżania się do namiętnego pocałunku. Byłem blisko tego wszystkiego podjeżdżając na wjazd. Moje ciało zadrżało na myśl jej dotyku, który za chwilę doświadczę. Zapukałem do drzwi, ale nikt mi nie odpowiedział. Zdecydowałem się na ruch otwierający drzwi, który od razu obił moje uszy tym jej anielskim głosem.
-Wiesz był słodki, czuły, a te jego oczy..piękne po prostu.
Uśmiechnąłem się na myśl, że tak o mnie mówi. Z radością wsłuchiwałem się w je dalsze słowa.
-Przy nim czułam się jak w jakieś bajce. Byłam pewna, ze jest tym jedynym. Kochałam wypowiadać jego imię. Mat.
Nie mogłem przestać się uśmiechać układając sobie wszystkie słowa mojej dziewczyny.'Zaraz co?'
-lekko się uniosłem pytając się bezgłośnie. 'Mat?'-powtórzyłem imię chłopaka czując jak moje serce wypełnia się gniewem.
-Oooo Niall-jej głos wyrwał mnie z złości, którą chciałem ukryć-Ciesz się, że już jesteś-zbliżyła się aby złożyć pocałunek na moim naprężonym policzku-Coś się stało?-zaniepokoiła się spoglądając w moje czy
-Nie-odpowiedziałem krótko wymuszą uśmiech-Chodźmy już do domu.
Przystała na moją propozycję kierując się do mojego samochodu.Jej ciągłe zmieszane spojrzenia chciały się ze mą spotkać. Wiedziałem, że wypełnione są bólem dlatego mocno wbijałem wzrok przed przednią szybę.
-Niall powiesz mi co ci jest?-przerwała ciszę swoim błagalnym głosem
Nie odpowiedziałem czując jak moja negatywna energia wypełnia powietrze w naszym samochodzie. Jeszcze chwilowe prośby o usłyszenie mojego tłumaczenia trwały, ale ustała kiedy zmierzyłem ją piekielnym wzorkiem
-Kiedy się z nim spotykasz? Jak jestem na koncertach?-teraz to ja zadałem pytanie
-Co? Z kim?-lekko się uniosła kierując swój zdenerwowany wzrok na moją osobę
-Z Matem-zaakcentowałem jego imię czując jak moja pięść zaciska się na kierownicy
-Że co?-jej śmiech z którym zadała to pytanie jeszcze bardziej mnie rozwścieczył
Nie odpowiedziałem zaciskając zęby na myśl o chłopaku, który mógł dotykać jej idealnego ciała i smakować tych wyjątkowych ust, które należą tylko do mnie.
-Jesteś zazdrosny?-zapytała rozbawiona delikatnie dotykając mojego uda
-Chce znać odpowiedź-odpowiedziałem groźnie próbując nie rozpłynąć się pod jej dotykiem
-Ja też chce znać opowiedz-mocniej zacisnęła swój uścisk na mojej nodze
-Spotykasz się z nim?-lekko się uniosłem nie panując nad emocjami
-Z kim?  Z Matem? Przyjacielem kiedy byliśmy niedojrzałymi nastolatkami?
-Tak właśnie z nim!-krzyknąłem
-Nialler proszę cię, Mat to mój przyjaciel kiedy byliśmy jeszcze w szkole. Opowiadałam o nim Jessice jak zeszłyśmy na temat młodszych lat-wsłuchiwałem się z lekkim zamieszaniem jej słowom
-Yyy-przeciągnąłem na chwile na nią zerkając
-No przecież mówię, to była przeszłość, teraz mam ciebie-delikatnie musnęła moją skórę na ręce
-Na prawdę?-zapytałem delikatnie lekko unosząc kąciki ust
-Tak, kocham tylko ciebie debilu-jej słowa wywiały wszelkie wątpliwości
'Oczami |T.I|'
Śmieszyło mnie jego zachowanie, ale ta zazdrość była słodka. Zauważyłam jak chłopak zjeża na pobocze co trochę mnie zaskoczyło. Przyglądałam się jego ruchom, kiedy zaczął wychodzić z auta i  kierował się w stronę moich drzwi. Uchylił je wyjmując rękę w moim kierunku. Motyle w brzuchu porwały rękę którą chwyciłam jego dłoń. Pomógł wyjść mi z auta dalej nie będą pewna co chce zrobić.
-Kocham cię-powiedział chwytając moje biodra i powoli zaczął mnie przyciągać do siebie
Nie zdąrzyłam odpowiedzieć bo złączył nasze spragnione usta w pełnym romantyczności pocałunku,którym nie mogłam przestać się rozkoszować tak samo jak ciepłym dotykiem którym mnie otulał.

10 komentarzy:

  1. Ojej, to jest piękne. *___*

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahaha, ojejku jak ten Niall zazdrosny! no jest świeeeeeeetny! już tego to chyba nie muszę mówić ;) po prostu jestem TWOJĄ FANKĄ! uwieeeeeeeeeeeeelbiam cię! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG..! This is great..! Jakby to Liam powiedział. Codziennie wyczekuje nowych i jak zobaczę, że właśnie dodałaś nowego to normalnie cieszę się jak 6 latek widzący prezenty pod choinką w Boże Narodzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. O matkoo <33 Boskiee !*-* Haha, zazdrosny Niall ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. super nie no nie mogę świetne aaaaaaaaale masz talent

    OdpowiedzUsuń
  6. ooooa ... ale uroczy *----*
    czekam na nowy :*

    Zzx

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdrosny Niallerek <3oo... cute <3
    Świetny imagin (ale to już wiesz) Kocham Cie <3
    @1D_and_ROOM94

    OdpowiedzUsuń