czwartek, 2 maja 2013

Liam

Imagine dla: @daisygirl_zuza

Rzuciłem telefon z całej siły. W duchu przeklinałem siebie, że po raz kolejny ją nie zobaczę. Kolejne spotkanie, które nas oddalało, a miała zjawić się na koncercie, który odbędzie się za parę minut. Moje serce się rozdzierało. Następny dzień bez jej widoku. To mnie zabija.A tak bardzo chciałem zobaczyć jej uśmiech, te oczy, w których się zakochałem i nadal kocham bezgranicznie. Nie chce się z nimi rozstawać na tak długo.Chce zobaczyć ten blask, szczęście nimi wypełnione które dadzą mi siłę na następne dni rozłąki. Tylko o to proszę. Czy to tak wiele?
Szum doszedł do moich uszu, co oznaczało koniec przygotowań. Mamy się zjawić za chwile na scenie. I znowu te krzyki, ten tłum, który dzisiejszego dnia mnie nie ucieszy. Uśmiech na twarzach chłopaków był przeciwieństwem mojego. Ich radość w żaden sposób na mnie nie wpływała.  W głowie była tylko |T.I| której dzisiaj brakowało, a tak bardzo jej potrzebowałem. Wzrok przechodził przez tysiące twarzy dziewczyn. Ten pisk, krzyk był juz na porządku dziennym lecz oglądnie tych dziewczyn wydaję się jedynym zainteresowaniem. I wtedy natknąłem się na ten ciepły wzrok. Ten blask w oczach, ta głębia, która była widoczna. Oczy jakby się uśmiechały. Wypełnione szczęściem,które od razu mnie pobudziło, a to oznacza tylko jedno. Oczom ukazał się szeroki śmiech i usta, które cicho wypowiedziały tak radujące mnie słowo 'niespodzianka'. Zatraciłem się. Choć śpiewałem, dokładnie nie wiedziałem jakie słowa wypowiadam, nie mogąc oderwać wzroku od osoby, którą tak cholernie kocham. Ta niewinność zawsze od niej bijąca jest taka urocza. Kocham ją w niej, jeszcze bardziej uwydatnia jej słodki charakter. Ten nieśmiały wzrok kiedy spotykaliśmy się w pełnej uczucia drodze. Wszystko wydawało się idealne, piękne.Choć się otrząsnąłem mój pełen tęsknoty wzrok kierował się w jej strony aby napawać się pięknym widokiem.Chciałem poczuć jej ciało w mocnym uścisku, najchętniej zszedłbym ze sceny aby ją przytulić, ale wiem, że mi na to nie pozwolą.Serce zaczynało bić szybciej na myśl o naszym zbliżeniu. Pragnąłem jej teraz przy mnie. W tej chwili!
'Oczami |T.I|'
Nie mogłam napawać się jego uśmiechem za którym tak bardzo tęskniłam.To spojrzenie, ta radość, którą mu sprawiłam będąc w tym samym miejscu co on. Jego radość była moją radością.Przyszła kolei na Little Things.Nasze spojrzenia nie mogły się oderwać.
-Mogę coś powiedzieć-oderwał się na chwilę uciszając tłum-Tą piosenkę chciałbym zadedykować najwspanialszej dziewczynie na świecie. Swoją obecnością tutaj mnie zaskoczyła,ale to jest najwspanialsza niespodzianka na świecie-skierował swój wzrok na mnie mówiąc-Kocham Cię |T.I|.
Moje serce się uskrzydlało. Kocham tą słodkość u niego.Czułam się wyróżniona, nie lubię być w centrum uwagi,ale w tej chwili nie dbałam o to. Motyle w brzuchu szalały, tylko to czułam. Moje szczęście było nie do opisania,aż do momentu jego solówki. Każdego jego słowo docierało do serca. Przez głębokie spojrzenia przez całą piosenkę czułam się jak w raju, tak bardzo mi tego brakowało. Jego spojrzenie mnie rozpalało.Rozgrzewał każdą część mojego ciała. Tak bardzo za sobą tęsknimy, że nawet spojrzenia są pełne namiętności.Pragnienie przytulenia go, poczucia jego smaku rosła z każdą minutą. Podekcytowana chciałam już koniec koncertu, o niczym bardziej nie marzyłam niż o pocałunku. Nie sądziłam, że tak bardzo mnie rozbudzi jedynie spojrzeniem którym się obdarowywaliśmy.
Ostatnia piosenka, a ja skakałam z radości, że to już koniec. Chciałam w końcu wejść za scenie i objąć jego ciało. Wymarzona chwila nastała. Otworzyłam drzwi najszybciej kierując się do pokoju Liam'a.
'Oczami Liam'a'
Gdzie ona jest?-zadawałem sobie to pytanie odkąt zszedłem ze sceny. Nie mogłem ją znaleźć. Cały backstage był już przeszukany, ale cel nie znaleziony.Oddech przyspieszony. Zacząłem się denerwować. Potrzebowałem dawki jej obecności.Potrzebowałem jej widoku o który w tej chwili się martwiłem.
-Liam!-usłyszałem ten nieziemski głos gdzieś w oddali
-|T.I|? Gdzie jesteś?-krzyczałem nie mogąc jej zobaczyć
-A ja wiem-w jej głosie słyszałem bezradność- Pełno tutaj drzwi, jakiś korytarz-pragnęła mnie tak bardzo jak ja jej
-Nie ruszaj się, tylko cały czas do mnie mów, znajdę cię-powiedziałem ruszając do przodu
Jednak jej głoś ucichł. Proszenia były głuche dla jej uszu.Stanąłem w jednym korytarzu bezsilny.
-Pierwsza cię znalazłam-usłyszałem głos a delikatne dłonie gładzące moje ciało przez biodra, krzyżujące się na brzuchu, przytuliła się
-Wystraszyłaś mnie-obróciłem się do niej od razu spoglądać w rozbawione źrenice-Tęskniłem-z całych sił ubezpieczyłem jej ciało, które idealnie się do mnie przytuliło
-Ja też, tak bardzo cię kocham-zagłębiłem twarz w jej szyję zaciągając się charakterystycznym zapachem mojej dziewczyny
-Też cię kocham-odezwałem się rozkoszując się jej obecnością
-Zakochańce-usłyszeliśmy lekko drwiący, ale pełen przyjaźni głos Niall'a, który przeszedł obok nas
-Nie zaprzeczę-odezwała się zachwycona lekko się odsuwając a tym samym spoglądając w moje oczy
-Teraz cię już nigdy nie puszczę- z uśmiechem się odezwałem powoli łącząc nasze usta
Ten smak. Za każdym razem coraz bardziej mnie rozbudza. Uwielbiam te usta, które razem z moimi tworzą idealną całość. Jakby zostały stworzone dla siebie.
-To jak dojdziemy do hotelu?-zapytała uradowana
Szybko wziąłem ją na ręce pokazują, ze właśnie tak znajdziemy się w naszym pokoju.
-Znalazłem sposób-zaśmiałem się uświadamiając sobie, że ten wieczór i następny dzień będzie należał do najlepszych, bo spędzony będzie z |T.I| do której moje serce nie ma słabości.

Chyba muszę was zmotywować do komentowania:D
Więc nastęony imagin pojawi się jeśli widzieć będę 15 komenatrzy,
Ok? Mma nadzieję, że dacie radę<3
Koccham Was ♥ (tak wiem powtarzam się :D)
PS:Proszę was kolejny raz nie reklamujcie bloga w komentarzach, jest na to osobna zakładka tak samo jak z zamówieniami!

20 komentarzy:

  1. jejku, jejku! jaki uroczy! kolejny twój imagin, który wywołał u mnie wielkiego banana na twarzy *___* kooooooocham cię no! xd

    OdpowiedzUsuń
  2. LIAM, LIAM, Liam ach ♥ Uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!! <3
    Czekam na następnego! : *

    OdpowiedzUsuń
  4. Koochany Liii :* i wgl ten imagin booski *---*
    czekam i czekam :D kc

    Zuzik

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity Mogę poprosić z Niallerem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jannet o coś prosiła. Od zamówień jest specjalna zakładka. :) xx

      Usuń
  6. Jest cudowny poprostu

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaa słodki!!!;3
    Czekam na inne;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aww <33 Zayebisty ;* A końcówka poprostu boska ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Awww.... ♥ Uwielbiam twoje imaginy . Ten jest poprostu nieziemski . :*
    Czekam na kolejny . *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Niasamowity.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny ^^

    zapraszam : http://my-imagines-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jannet o coś prosiła. Od reklamowania się są zakładki. :) xx

      Usuń
  12. Wreszcie wróciłam z majówki i dorwałam się do komputera :D
    Dziękuję za tego cuuuudownego imagina *.* Jest taki słodki i w ogóle <3 zakochałam się w nim, dosłownie :D
    @daisygirl_zuza

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń