czwartek, 22 listopada 2012

Liebster Award

Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę, że dostałam tyle nominacji. Nie spodziewałam się tego.To naprawde cieszy widząc że ktos docenił tą pracę, że mam tak wspaniałych czytelników którzy zdecydowali się mnie nominować.Wiem, że już to mówiłam, ale KOCHAM WAS.
Zdecydowałam się umieścić to wszystko w jednym poście, więc będzie to trochę długie:D haha:D
Najpierw o co w tym chodzi:
Polega to na tym, że zostajesz nominowany przez jakiegoś blogera i musisz odpowiedzieć na 11 pytań od niego. Następnie ty nominujesz kolejne 11 osób, które muszą odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez Ciebie. I tak dalej..

Pytania od:http://stoleemyhearttt.blogspot.com
1.Jaki jest Twój ulubiony zespół muzyczny?
Oczywiście, że 1D, ale kocham też ENEJ<3
2.Wolisz czytać książki, czy oglądać filmy i dlaczego?
Oglądac filmy, gdyż nie lubię czytać:d
3.Jaki jest Twój ulubiony sport?
Siatkówka:D
4.Jakiego gatunku muzyki najczęściej słuchasz?
Pop i rock:)
5.Twix, czy snikers?
Twix!
6.Jeśli mógłbyś/ mogłabyś przy najmniej przez jeden dzień być kimś innym to kogo być wybrał/ wybrała i dlaczego?
Na pewno jakaś sławną osobę, aby zobaczyć jak to jest mieć fanów, którzy cię uwielbiają:D
7.Co lubisz robić w wolnym czasie?
Zazwyczaj spędzam go na serfowaniu po internecie.
8.Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Saga Zmierzch:)
9.Rower czy deskorolka?
Rower, bo nie umiem jeździć na deskorolce choc bardzo chce się nauczyć:D
10.Czy uważasz, że przyjaźń damsko- męska istnieje?
Istnieje!
11.Wierzycie w przesądy?
Nieee!

Pytania od: http://stories-about-1-direction.blogspot.com/
1.Pierwsze spotkanie 1D? Jak się o nich dowiedziałaś?
  Pierwszy raz spotkałam się z 1D na YouTube. W polecanych była ich piosenka One Thing. Strasznie mi się spodobała, a teledysk mnie rozbawił. Później była WMYB a następnie wszystkie piosenki za co ich pokochałam<3
2.Czyj głos wg Cb jest najlepszy?
Trudne pytanie i chyba nie umiem na niego odpowiedzieć. Razem tworzą idealną całość i wspaniele się dopasowywują. Każdy ma wspaniały głos!
3.Masz już kupioną nową/starą płytę 1D?
Nie mam jeszcze TMH, bo chce dostać ją na gwiazdkę:D nie mogę się już doczekać:D
4.Z jakiego osiągnięcia chłopaków jesteś najbardziej dumna?
Z wszystkich, ale chyba najbardziej za BRIT AWARD, bo w tym zostali najbardziej docenieni:)
5.Czy chciałabyś, żeby chłopacy przeczytali tłumaczenie twojego bloga?
Hahaha:D nie wiem..niektóre może, ale +18 zdecydowanie nie!
 6.Podaj 1 cechę charakteru i wyglądu każdego z chłopaków, którą byś chciała mieć?
Niall:Poczucie humoru i oczy, Liam:opanowanie.  Louis: tyłek i chyba to, że mimo że jest najstarszy umie się bawić. Harry:Nogi i nie wiem co z charakteru, więc wybieram jeszcze dołeczki w policzkach (sa takie słodkie) Zayn:uśmiech(kocham jego uśmiech) i niektóre tatuaże:D
7.O którym z chłopaków najczęściej fantazjujesz (nie koniecznie w erotyczny sposób ;P)?
Chyba o wszystkich, ale głównie to Harry z przebłyskami Niall'a:D
8.Czy Twoi znajomi wiedzą, że jesteś fanką 1D? Jak na to zareagowali?
Tak, wiedzą.Chyba im to obojętne.
9.Najśmieszniejszy filmik z chłopakami (podaj link)
O mamoooo:D duzo tego, ale ostatnio: http://www.youtube.com/watch?v=YHWC0ha_g00
10.Co Cię inspiruje do pisania o chłopakach bloga?
Ich ciągłe wygłupy:D haha:D
11.Napisz za co kochasz czytelników swojego bloga.
Za to, że ciągle ze mna są, że mimo tego, że notki są rzadziej dodawane nie opuszczają mnie i z chęcią czytają moje imaginy. To wspaniałe uczucie wiedząc, ze są osoby, które uśmiechają się widząc imagina:)

Pytania od:http://harry-zayn-niall-liam-louis-1d.blogspot.com
1. Jeśli słuchasz jakiegoś zespołu, oprócz 1D, to kogo?
BTR, czasem The Wanted, a z polskiego to ENEJ.(jest ich więcej, ale tak na szybko nie przypomnę sobie wszystkich)
2. Wolisz płytę Take me Home, czy Up all Night?
Zdecydowanie TMH, jest bardziej taka w moim typie(pop i rock) ale UAN też kocham i zawsze będzie dla mnie wyjątkowa.
3. Jaki jest Twój ulubiony serial?
Rodzinka.pl:D
4. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot?
Angielski i chemia:D
5. W jaki sposób poznałaś 1D? Ktoś ci o nich powiedział? Jeśli tak, to kto?
Znalazłam ich na YouTube i od tego się zaczęło:)
6. Ulubiony teledysk? :)
1D to Little Things *-*
7. Ulubiona książka?
Nie czytam z bardzo, ale chyba Zmierzch.
8. Jaki masz kolor oczu?
Piwne:D
9. O kim najbardziej lubisz pisać imaginy/opowiadania?
O Harry'm:D
10. Czego najbardziej nienawidzisz?
U ludzi to dwulicowości!
 11. Twitter czy Facebook?
Zdecydowanie TWITTER! <3

Pytania od: http://be-in-my-dream.blogspot.com
1. Miłość, życie czy przyjaciele?
Jeśli mam wybrać między miłością, a przyjaciółmi, wybieram przyjaciół, ale jeśli życie czy miłość, zdecydowanie miłość.
2. Ulubione polskie imię dla dziewczyny i chłopca?
Julia i Kacper:D
3. Ulubiony przedmiot w szkole? <taki dżołk xD>
Angielski i chemia:D
4. Harry Potter, Władca Pierścieni czy Saga Zmierzch?
Saga Zmierzch!
5. Oglądasz Sponge Boba? xD
Kiedyś oglądałam, ale z kuzynek po niemiecku :D
6. Opowiadania czy imaginy?
Zdecydowanie imaginy!
7. Ulubiony Aktor/Aktorka?
Taylor Lautner(jest seksowny)
8. Jedna rzecz dla której zostałam Directioner to...? (dokończ zdanie)
Nie wiem co tu napisać, ale chyba chęć bycia bliżej z chłopakami:)
9. District3 czy The Wanted?
DISTRICT 3!
10. Wymarzony zawód?
Piosenkarka:D
11. Oglądasz "How I Met Your Mother"?
yy..nie o.O

Pytania od: zwiastun-raju.blogspot.com
1. Co Cię inspiruje?
Ta 5 debili<3
 2. Siadasz przed pustą kartką papieru, dostajesz długopis. Co piszesz/rysujesz?:D
Jakieś abstrakcje, albo cos związane z 1D
3. Musisz się zmuszać do pisania bloga?
Nie..kocham pisać, dlatego to robię<3
4. Uważasz, że blogowanie może być sposobem na życie?
Hahah, nie wiem xD
5. Przedmiot, z którym idzie Ci najlepiej?
Chemia i angielski:D
6. Jaka myśl nasuwa Ci się jako pierwsza, gdy wspominasz dzieciństwo?
Zabawa i wiele wspaniałych ludzi:D
7. Niezapomniane wakacje. Gdzie były/będą?
Były 2 lata temu. w sumie byłam  domu, ale codziennie spotykałam się z przyjaciółmi, to był szalony czas:D
8. Jak reagujesz na bliskie spotkanie z przeuroczym stworzeniem jakim jest pająk?
Aaaaaaa!
9. Szczęśliwy numerek? (bez skojarzeń!)
Haha:D 69:D
10. Przyjaciel to dla Mnie?
Osoba najwazniejsza w życiu, której mogę powierzyć tajemnice.
11. Masz wiarę w siebie?
Tak, ale czasami mnie opuszcza i się załamuję.

Pytania od: http://do-not-forget-about-mee.blogspot.com/
 1.Jak zaczęła się Twoja Historia z 1D?
Natknęłam się na teledysk One Thing na yt:D
2.Kolor oczu?
Piwne:D
3.Ulubiona piosenka?
Little Things, DNA, Troublemaker, I cry:) (ale dużo ich jest)
4.Ulubiony serial?
Rodzinka.pl:D
5.Facebook czy Twitter ?
Tylko Twitter<3
6.Sukienka czy dresy ?
Uwielbiam dresy, ale czasami lubię poczuć się jak kobieta, więc wybieram sukienkę:D
7. Z kim lubisz pisać Imaginy ?
Ogólnie z wszystkimi, ale najłatwiej i najprzyjemniej pisze mi się, z Harry'm:D
8.Up all night vs Take me home ?
Obydwie, ale jednak troszkę więcej TMH:D
9.Conor Maynard vs Justin Bieber ?
Lubię Conor'a, ale chyba bardziej znam Justina<3
10. Słuchasz tylko 1D? Jeżeli nie to kogo/ czego jeszcze .xd
O mamoo..dużo tego..wszystkich po troche xD
11.Co wolisz koty czy psy ?
Psy!<3

Pytanie od:http://imagine-with-1d.blogspot.com
1. Twoja największa obsesja to..
yyy...chyba 1D:D
2. Miejsce na ziemi, które chciałabyś odwiedzić?
Londynnnnn! ale także Dublin, NY i Los Angeles:D
3. Ulubiony sposób spędzania wolnego czasu?
TT:D
4. Od jakiego czasu piszesz?
nie pamiętam dokładnie, ale to chyba kwiecień/maj:)
5. Ulubiona piosenka One Direction?
Wszystkie! ale najbardziej Rock Me, LT, Kiss You:D
6. Jak wyobrażasz sobie swoją przyszłość?
Mam nadzieję, że przy boku mężczyzny, który będzie mnie kochać *-*
7. Optymistka czy pesymistka?
Zależy od dnia:D
8. Pięć cech charakteru, które najczęściej ujawniają się w życiu codziennym?
Poczucie humoru..no nie wiem xD
9. Jak film to jaki? (chodzi o gatunek)
Komedia i horror:D choć się boję:D
10. Uwielbiam..
Jeść:D
11. Jakie jest Twoje motto życiowe?
Nigdy nie mów nigdy!

Pytania od: http://one-direction-stories.blogspot.com/
1. Co robisz kiedy wena Ci nie dopisuje?
Szukam pomysłu w codziennych czynnościach:D
2. Jak dowiedziałaś się o One Direction?
Youtube i One Thing:D
3. Jaka pierwsza myśl przyszła Ci do głowy, kiedy po raz pierwszy zobaczyłaś 1D?
Po zobaczeniu teledysku OT pomyślałam' jakie debile', ale pozytywni debile:D
4. Skąd pomysł na bloga?
Jak zostałam Directioner zaczęłam czytać różne blogi:d Miałam duzo historyjek,które sobie wymyślałam całymi dniami w Końcu wpadłam na pomysł, zeby się z tym z kimś podzielić:D
5. Ulubieni wykonawcy.
Zayn Malik, Harry Styles, Niall Horan, Louis Tomlinson, Liam Payne <3
6. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Zazwyczaj jest to internet(blog, TT, FB)
7. Ulubiony i znienawidzony przedmiot.
Angielki, a znienawidzony fizyka!
8. Ulubiony film/serial/książka.
Sala Samobójców, Rodzina.pl, Zmierzch(wszystkie części)
9. Jakiej muzyki słuchasz najczęściej (rodzaj)?
Pop i rock:)
10. Ostatnia ocena jaką dostałaś to..?
+4 z matmy:d
11. Ostatnia film, który obejrzałaś to..?
Dawno nie oglądałam, bo brakuje mi czasu, ale chyba 'jak pozbyć się cellulitu"

Pytania od:http://you-make-me-wanna-die-boy.blogspot.com/
1. Co Cię/ Was zmotywowało, by zacząć pisać bloga?
Mnóstwo historyjek wymyślanych codziennie;D
2. Masz/ Macie bujną wyobraźnię, czy raczej piszesz z obowiązku?
Zdecydowanie mam bujna wyobraźnie, według mnie pisanie z obowiązku jest bez sensu.
3. Czy cieszysz się z nominacji?
Bardzooo! to dla mnie bardzo miłe<3
4. Czy jest taka osoba której nienawidzisz? Nieważne, czy ze szkoły czy też z świat z sławnych.
ooo taaak!
5. Lubisz swojego wychowawcę? (Zakładam, że większość z Was chodzi jeszcze do szkoły, jak nie, to po prostu napiszcie "Nie mam wychowawcy" albo jeśli pracujecie, napiszcie o swoim szefie :D)
Nienawidzę!
6. Czy dzięki książkom potrafisz "odpłynąć"?
Rzadko czytam, raczej 'odpływam' fantazjując, albo czytając imaginy:D
7. Kiedy pokochałaś 1D?
Mozna powiedzieć że rok temu:D
8. Jacy są twoi ulubieni piosenkarze/ piosenkarki/ zepsoły?
One Direction, Flo Rida, Olly Murs<3
9. Jakie masz plany na przyszłość?
Chce założyć rodzinę i spełnić swoje marzenia, choc, wiem że to będzie trudne.
10. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
Dużo ich!:D
11. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Zazwyczaj siadam na bloga, albo na TT:D

Pytania od:http://vashappenincarrot.blogspot.com/
1. W jakich okolicznościach chciałabyś spotkać chłopaków z 1D?
O jej, raczej na koncercie w Polsce, albo Normanie gdzieś na ulicy..ale..chyba to nie ważne, ważne, zeby ich spotkać i przytulić<3
2. Miejsce, do które chcesz zwiedzić?
Anglia i Irlandia<3
3. Która piosenka chłopców jest twoją ulubioną?
Little Things, Rock me, Kiss you, Magic:D
4. Jaki masz kolor oczu?
Piwne:D
5. Twój ulubiony sport?
Siatkówka;)
6. Co chcesz dostać pod choinkę?
Bilet na koncert One Direction(to nierealne)
7. Twój ideał chłopaka?
Musi miec poczucie humoru, ale też umieć zachować się dobrze w zaistaniałej sytuacji.
8. Za co kochasz 1D?
Za to, że mimo wszystko robią to co kochają, zawsze się wspierają i że dążąc do upragnionego celu razem<3
9. Twoja największa zaleta?
Chyba, to że można ze mną porozmawiać na wszystkie tematy. Zawsze staram się pomóc i doradzić. Umiem dochować tajemnicy:)
10. Twoja największa wada?
Jestem strasznie uparta:D
11. Twoje ulubione jedzenie?
Pizza:D

Wow..dużo tego wyszło, więc starałam się pisać krótkie odpowiedzi, choc i tal większość z wam tego w ogóle nie przeczyta:D Okay..to teraz kolej na moje nominację.

Blogi które musisz odwiedzić!
1.http://random-love-random-lucky.blogspot.com/
2.http://onedirectionismypassion.blogspot.com/
3.http://onedirectiongavemethereasontolive.blogspot.com/
4.http://one-direction-infection-forever.blogspot.com/
5.http://imaginy-one-direction-fans.blogspot.com/
6.http://blogoonedirectionbloganki.blogspot.com/
7.http://1dparadise.blogspot.com/
8.http://x1dforevernumber1x.blogspot.com/
9.http://forever-1d-imaginy.blogspot.com/
10.http://my-independent-game.blogspot.com
11.http://onedirectionismypassion.blogspot.com/

Teraz pytania do was:
1.Od kiedy jesteś Directioner?
2.Co najbardziej cenisz w swoim życiu?
3.Co chciałabyś zmienić w swoim wyglądzie?
4.Co najbardziej podoba Ci się w każdym z chłopaków(obojętne czy charakter, zachowanie, wygląd,)
5.Najbardziej szalona rzecz która zrobiłaś?
6.Gdybyś chodziła z którymś z chłopaków i ich managerowie powiedzieliby, że Zayn/Harry/Niall/Lou/Liam musi wybrać albo Ciebie, albo zespół, co bys zrobiła?
7.Dlaczego dalej jesteś Directioner?
8.Kto oprócz 1D jest twoim idolem?
9.Czy lubisz Justin'a Bieber'a?
10.Jedyna rzecz/cecha która lubisz w sobie.
11.Co byś zrobiła za bilet na koncert 1D? (nie możesz napisać wszystko)

PS:Nie wiem kiedy pojawi się imagin, bo ten tydzień mam zawalony nauką, muszę zacząć już jutro się uczyć, więc przepraszam.

7 komentarzy:

  1. No to trochę się o tobie dowiedziałyśmy / natalia

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwie sie że dostałaś tyle Liebster Award !!! Tw. imaginy są zajebiste *.* ..!!
    P.S.: Czy szukacie redaktorki bloga ;) ? / Arinaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah:D ja prowadzę SAMA tego bloga:) co do nowej redaktorki nie poszukuje, ale zastanawiałam sie nad tym, bo chciałabym aby imaginy pojawiały sie regularnie. więcc..sama nie wiem, ale może:)

      Usuń
  3. Hejka ,. Przepraszam że mnie nie było 2 miesiące ale juz jestem .Wszystko dowiesz się na moim blogu. ;**
    ----------------------------------
    No no fajnie. Widze ,ze blog nieźle się rozkręcił przez ten czas. ;P

    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, hehe przy niektórych się pośmiałam.
    Bosko piszesz. Zapraszam do mnie jeśli lubisz imagine + 18
    love-story0onedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć! :)
    Właśnie nominowałam Cię do Libster Awards ! :)
    więcej info na blogu : opowiadania-yourebeautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zostałaś u mnie nominowana do Liebster Award! ♥ moje pytania już na Ciebie czekają na moim blogu,
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń