czwartek, 27 czerwca 2013

Harry

Imagine dla: @cllauddiiia

Zamknięcie drzwi przysworzyło mi nie lada trudność. Marzę o ciepłem łóżku. O paro minutowym śnie.O relaksie..odpoczynku, który nagromadził się po całym nieznośnym tygodniu.Kroki pobudzały spięte mięśnie przypominające mi o ich istnieniu. Ich ból nasilał się z każdą minutą, a ciężkie powieki same opadało pod zbyt dużą dawką przemęczenia.
-Nie słyszałem jak weszłaś-głos Harry'ego zabrzmiał we wnętrzu domu-Coś się stało kochanie?-jego oczy wypełniły się słodką opieką
-Spać-bezwładnie wpadłam w jego ramiona
-Moja mała księżniczka jest zmęczona-rozbawiony otulił moje ciało
-Mhm-zamruczałam idealnie zgrywając się z jego umięśnioną klatką piersiową
Jakby głowa wpadła w puszystą poduszkę, jeszcze bardzie pogłębiając moje zmęczenie.Mięśnie czujące ulgę. Jakiś promyczek piękna w tym okropnym dniu. Zamknęłam oczy czując jak powoli odpływam w krainę szczęśliwego snu.Serce aż zabiło szybciej na myśl o przyjemnej chwili.
-To może przygotuje ci kąpiel?- zachrypnięty głos mnie otrzeźwił
-Nie dam rady dość do łazienki-zagrymasiłam wiercąc się
Ciepło wpływające na mnie pozytywnie zniwelowało ból,który pod wpływem jego dotyku był prawie nieodczuwalny.Charakterystyczny zapach doszedł do dróg oddechowych łagodząc moje wnętrze. Mimowolnie się uśmiechnęłam czując jak odwzajemnia moją bliskość.Rozpłynęłam się pod delikatnym muśnięciem policzka przez gorące usta chłopaka.Uwielbiam kiedy jest taki czuły i delikatny. To w takich chwilach dziękuję Bogu, za postawienie Harry'ego na drodze..teraz nie wyobrażam sobie życia bez jego czułych słówek, dotyku, ust, dołeczków, oczów w których się zakochałam.Niespodziewanie moje ciało uniosło się do góry, podtrzymywane przez silne dłonie Harry'ego.
-Ej..-przeciągnęłam niezadowolona widząc jego radosny wyraz twarzy
Duże stopy pozwoliły mu na zwiększone kroki więc w jednej chwili znaleźliśmy się w pomieszczeniu z dużą wanną.Z zamkniętymi oczami postawił mnie na ziemi. Bezsilna czekałam na jego ruch. Powieki w jednej chwili stały się zbyt ciężkie aby je podnieść. Śmiech Styles'a wypełnił łazienkę. Rękami przejechał wzdłuż ciała. Zachichotałam miejscami czując łaskotki. W brzuchu na nowo zaczęły odradzać się motylki.Ciepłą dłonią łagodził skórę brzucha, aby po chwili ją odkryć. Guzik przy spodenkach także nie sprawił mu problemu. Uśmiechnięta stojąc w samej bieliźnie rozluźniały mnie ciepłe pocałunki składane na letnią ale czekoladową skórę. Od szyi przez ramiona, przedramię, nadgarstek i dłoń, którą chwytając mocno zaprowadził bliżej wanny.
-Na pewno odpoczniesz-jego głos uspokajał i rozweselał
Szybkim ruchem sprawdził wodę, dolewając do niej aromatu,a  dla pięknego klimatu wodę ozdobił płatkami czerwonych róż. Zerknęłam na niego zmarszczając czoło.
-Wiem, że je lubisz-jego uśmiech sprawił jakbym czuła się jak w raju
Delikatnie, zmysłowo palcem zaznaczył kręgosłup.
-Myślę, że to nie będzie Ci potrzebne-dodał zadowolony odpinając zapięcie stanika-A to tym bardziej-uśmiechnął się złowieszczo ciągnąc na dół czarne majtki
-Ass-zasyczałam cichutko wkładając nogę do zbyt gorącej wody, ścisnęłam mocniej rękę chłopaka kiedy pomagał  mi do niej wejść
Usiadłam wygodnie, zanurzając całe ciało w przyjemnej,ciepłej, pięknie pachnącej wodzie. Moje ruchy sprawił lekki fale rozkosznie obmywającej skórę z brudu codziennego życia.
-Nie dołączysz do mnie?-zapytałam smutno widząc jak Harry odchodzi w stronę drzwi
-Myślałem, że chcesz odpocząć-dodał pewnie, ale iskierka w oku zdradziła jego pragnienia
-Ale ja wolę odpoczywać z tobą, wtedy jest lepiej-uśmiech którym go zaraziłam lekko go zawstydził
-To zaraz wracam-dodał szybko wybiegając z ciepłego pomieszczenia
Sekundy zmieszania ustały kiedy aromat doszedł do nosa. Przyjemność rozpływała się na każdą część ciała, bez żadnego wyjątku. W duchu dziękowałam Harry'emu, że zaproponował tą kąpiel. Czułam się wspaniale, a mięśnie ulegały rozluźnieniu pod wpływem gorąca. Fale dostające się do moich warg od razu otworzyła oczy, które zobaczyły najpiękiejszy widok na świecie. Harry zanurzał się w tej samej wodzie co ja. Te mięśnie, ciało wyglądające tak pięknie i bez problemu w każdej chwili mogę je dotykać, ta myśl poprawiła humor o kilka stopni w górę.
-Proszę kochanie-wystawił w moim kierunku kielich z białym winem
-Ależ dziękuję-uśmiechnęłam się znacząco chwytając zimny napój zbliżając się tym samym  do chłopaka
Plecy opadły na klatkę piersiową, a nogi złączyły jedność idealnie się owijając.
-Tak bardzo cię kocham-wyszeptałam unosząc nasze dłonie ponad taflę wody, mono je splatając
-Nie bardziej niż ja ciebie-mocny uścisk zatwierdził mnie w jego słowach uświadamiajac sobie, że moje życie staje się piękne dzięki Harry'emu.

Chciałam tylko przypomnieć ( bo już parę razy spotkałam się z tym)
że SAMA prowadzę tego bloga.
Tylko ja pisze tutaj imagine dla was..nie ma nas więcej.
Jestem tylko ja-Jannet <3

18 komentarzy:

  1. Cudowne :) rozpłynęłam się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super <3 uwielbiam czytać imaginy z Harry'm <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny <3 taki lekki i przyjemnie czytający się :-)
    Dreamer

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba i również przyjemnie mi się czytało :3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny <3 miło sie czyta ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ;) <3333

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham cie kobieto. Przeczytalam WSZYTKIE twoje imaginy. Pisz,pisz,pisz . Boskie. Czytelniczka *-*Magda*-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest ekstra! Taki słodki i przyjemny :) Kocham twoje imaginy! Czekam na kolejny :**
    @Epic40713354 <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow. Genialny. Też tak bym chciała. Czekam na kolejny <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kzjjjsjaksjdakajd genialnee ! Az sama sie rozluźniłam haha <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham twój styl pisania... Rozpłynęłam się :)
    Nie był to typowy imagin +18. Nie czytałam go z obrzydzeniem (a tak zazwyczaj jest gdy piszą takie opowiadania dziewczyny które nic nie wiedzą o Tych Sprawach), a z taką... rozkoszą? Był taki przyjemny!!!
    Jesteś wspaniała <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Boskie, ahh, taka kąpiel z Harrym musi być niesamowita :3333
    twoje imaginy są naprawdę świetne!
    Przy okazji zapraszam;
    http://najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaa <333 Boskie! *_* Boże, chcę już następnego imagina ;D Haha <33

    OdpowiedzUsuń
  14. ASFJEWOGFS C.U.D.O.W.N.E ! ten imagin jest taki prawdziwy aż w moich oczach pojawiły się łzy <3 Dziękuje Ci za to

    OdpowiedzUsuń
  15. ohhh...jaki Hazza kochany ;* kocham takie imaginy ;33 okok lece czytac nastepny bo cos sie spoznil xd ;x

    Zuzik

    OdpowiedzUsuń