sobota, 1 czerwca 2013

Harry :)

Imagine dla: @Gumizelek

W ręce wpadły dwie szklanki pysznego jabłkowego soku. Gorące słońce nawet w domu dawało o sobie znak. Myśl, że za chwile ponownie zobaczę idealne ciało mojej dziewczyny, która je wypręża na wygodnym leżaku od razu dawała szeroki uśmiech, a serce zaczynało przyśpieszac jak zawsze na jej myśl. Ruszyłem przed siebie na taras.Stanąłem w drzwiach.  Zauważyłem jej osobę. Uśmiechnąłem się szerzej ruszając dalej.
-Proszę kochanie-odezwałem się wysuwając w jej kierunku napój-Ej co jest?-moje wnętrze wypełnił smutek widząc jak [T.I] szybko wyciera łzę spływającą po jej czerwonym od słońca policzku
-Nic-odpowiedziała wymuszając uśmiech
-Spójrz na mnie-moja prośba została odrzucona, zabolało-Kochanie.
Niechętnie, powoli spojrzała swoimi pełnymi smutnych wspomnień oczami.
-Jutro dzień dziecka, pamiętam jak mama jeszcze żyła, co roku w ten dzień budziła mnie śniadaniem  zazwyczaj były to naleśniki-zaśmiała się lekko- Spędzała ze mną cały dzień, zazwyczaj zabierała do parku na lody albo chodziłyśmy po mieście oglądając zabytkowe miejsca, które już dokładnie znałyśmy-wpatrywała się przed siebie - A wieczorami siedziałyśmy pod gwiazdami, wtedy składała mi życzenia, dawała dobre rady na całe życie, ale za każdym razem powtarzała, że zawsze zostanę jej małym dzieckiem-ostatnie słowa załamały jej głos tak, ze trudno mi było zrozumieć
-Kotku..-przeciągnąłem przytulając ukochaną kiedy kolejne łzy zaczęły spływać po jej twarzy
-Tęsknie za nią-jej smutny głos jeszcze bardziej poruszył serce
Jej przygnębienie jest moim zmartwieniem. Nienawidzę kiedy jest smutna. Kocham ją całym sercem, dlatego nie mogę na to pozwolić.
-Na pewno teraz na ciebie patrzy i chce, żebyś była szczęśliwa-pogłębiłem wtulenie jej ciała starając się,aby jej serce wybiło regularny rytm
'Oczami [T.I]'
Promienie słoneczne wpadały do pokoju, ale to nie one były były powodem mojej pobudki. To przyjemny, bardzo dobrze znany mi zapach.Powoli otworzyłam oczy. Duży talerz stał na szafce nocnej. To przepyszne, ślicznie wyglądające naleśniki. uśmiechnełam się podnosząc się na łokciach. Motyle w brzuchu zaczęły szaleć czując ciepły dotyk na okrytych plecach.
-Dzień dobry moja mała księżniczko.
Zaśmiałam się opuszczając głowę.Przyjemna fala ciepła wypełniła mnie do stóp do głów.
-Dziękuję-wyszeptałam spoglądając w jasne oczy Harry'ego
Podniosłam się usiadając na poduszce, ustawiając talerz z pysznościami na kolanach.
-Ale to pięknie wygląda-uśmiechnęłam się czując wzrok chłopaka-Pomożesz mi, prawda?
-To jest dla ciebie-uśmiechnął się znacząco siadając obok
-No proszę cię,jak to zjem to chyba pęknę-moja wypowiedź rozbawiła ukochanego
-I tak będziesz wyglądać pięknie-odbił wzór swoich ust na moim policzku-No jedź szybko bo za chwile wychodzimy na miasto-biorąc gryza przyglądałam się każdemu ruchowi, wstał szybko stając obok drzwi
-Jak to?-wykrztusiłam
-No tak..szybko, szybko kochanie-puścił oczko wychodząc z pokoju
Wypełniłam żołądek, biorąc szybki prysznic ubrałam krótkie spodenki, biały top i ruszyłam do Harry'ego. Serce zabiło szybciej na sam jego widok. Uśmiechał się szeroko a przytulenie go dawało sama przyjemność.
-Harry dusisz mnie-zaśmiałam się kiedy nagle pogłębił naszą bliskość
-To dlatego, ze cie kocham-spoglądając głęboko w moje oczy pocałował krótko,ale bardzo namiętnie
Rozkoszując się jego wargami oddałam się chwili, po czym wyszliśmy na zewnątrz. Mocno chwyciłam jego dłoń z którą zwiedzałam całe miasto. Każdy budynek był przez nas dokładnie obejrzany i komentowany. Nie obeszło się przez słodkich słówek, objęć, pocałunków i przeróżnych docinków. Momentami zachowywaliśmy się jak dzieci, ale nawet wzrok przechodniów nam w tym nie przeszkodził.
-O jacie..ale jestem zmęczona-zamarudziłam będąc juz w domu pragnąć rzucić się na kanapę
-O nie-chwycił moje ciało w ostatniej chwili
-Harry, chce spać-choć chciałam mu odmówić nie dałam rady uwolnić się z jego uścisku
 Prowadził mnie na taras, na którym spędzany tak dużo czasu. Jego ciepłe, otaczające mnie ciało nie tylko dawało uśmiech, ale i energię na spędzenia tego ciepłego, pięknego wieczoru na dworze.
-Dziękuję-przytuliłam go mocno od razu jak usiedliśmy
-Ale za co?-pomimo zmieszania odwzajemnił mój ruch
-Za to co robisz..wiem, że zrobiłeś to dla mnie i wiem, co chcesz teraz powiedzieć-odchylił mnie do siebie spoglądając na mnie pytająco- To co zawsze mówiła mi moja mama, dziękuję ci za ten dzień, jesteś kochany.
-Dla mnie zawsze będziesz małą księżniczką-usłyszałam po chwili jego zachrypnięty głos kiedy kosmyk włosów zakładał za ucho
-Kocham cię-wyszeptałam łącząc nasze usta a tym samym przyjemnie zakańczając ten wyjątkowy dzień.

Nawet nie wiecie jak bardzo was kocham ♥
Kurde...281 obserwatorów i jeszcze tyle 
wyświetleń...kurde..na prawdę chciałabym każdego z osobna 
tak mocno przytulić i podziękowac za wszystko ♥
Na prawdę tak cholernie was kocham ♥

17 komentarzy:

  1. Boooooooooski : ) /@_RealRock_ .xx

    OdpowiedzUsuń
  2. awww... uroczy ;3 taki ugh, sama nie wiem jak to określić xd jest taki inny niż wszystkie inne i bardzo oryginalny *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. ooooooooo jakie to słooodkie <3 kajclsijxa *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś super dziewczyna i pisarka to czemu się dziwisz :) Jesteś wspaniała w tym co robisz. Przez Ciebie jak zwyke ryczę jak bóbr :) Twoje imaginy są super i obyś miała jak najdłużej taką wene :)

    OdpowiedzUsuń
  5. awwww jak słodko ^^ masz talent ♥ @luuuvyaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Awwwww *,*
    dziękuję za dedykację!
    To dla mnie zaszczyt, że tak utalentowana dziewczyna chciała napisać imagina dla mojej skromnej osoby!
    Kocham Cię imagin jak zawsze cudowny!
    Jeszcze raz dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też Cię kochamy mocno mocno! ♥
    Imagin jak zawsze świetny (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Imagin super. My też Cię kochamy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super imagin :) pozdro i weny do pisania kolejnego :D

    OdpowiedzUsuń
  10. tez Ciee kochamy <3 I graatuluje :*
    jej *o* ! Jaki Harry uroczy i kochanyy :3
    Wspanialy <3
    i czekam na nowwy ;d

    Zuzik

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaaaajebisty :***
    Imagin jest słodki, genialny, ogólnie cud miód xoxo
    Masz talent!


    najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com
    Zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. UWAGA, UWAGA ! ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA DO LEBSTER AWARDS ! Szczegóły na mojej stronce ; ) http://imaginypl1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń